2011/07/30

Pomysł na darmówkę - naszyjnik

Na Stardoll mamy możliwość zrobienia darmówki - naszyjnika. Zapewne niewielu z Was wie, jak go zastosować w praktyce. Tu Wam pokażę kilka prostych, ale przydatnych sposobów.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i skusicie się zastosować do moich rad.

1. Można połączyć go z jakimś innym naszyjnikiem, w tym przypadku z zegarkiem. Daje to dość fajny efekt, darmówka się bardziej odznacza. Cieszy mnie fakt, że można ją powiększać i obracać.


2. Zastosujemy go również jako dodatek do pasków.
Wiem, że to dość nietypowy pomysł, ale może całkiem ładnie to wyglądać.



3.  Możemy również iść na prościznę i darmówkę połączyć ze zwykłą bluzeczką. Tylko uwaga, trzeba mieć do tego drugą pasującą rzecz, bez tego nie będzie to samo. Zrobiłam stylizację:


Na razie to tyle, który pomysł Wam się najbardziej spodobał?
Zastosujecie się do któregoś?

Przypominam, że aby go zdobyć należy wziąć udział w konkursie:

60 komentarzy:

  1. 1 jest super na pewno zastosuje

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba do 1 się zastosuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny artykuł :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy pomysł jest całkiem niezły :)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba 2 pomysł :)
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z naszyjnikiem. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobają 1 oraz 2:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wszystkie ;D


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładny :: ) Nie zastusuję go : )


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły ja robię z niego ozdobę na brzuchu do krótkiej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się najbardziej podoba pomysł z paskiem. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł ;) Mam tą darmówkę i na pewno zastosuję któryś z twoich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy pomysł jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się pomysł z paskiem :]

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie pomysły są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najfajniejszy i najciekawszy jest pomysł z paskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. właściwie podobają mi się wszystkie pomysły i na pewno zastosuje się to tych rad

    OdpowiedzUsuń
  19. Stardollka - to taki zegarek na szyję z HB ; )

    Świetne pomysły , może kiedyś je wykorzystam ...

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 najlepsza! Ale ten pomysł z paskiem też jest niezły. Na pewno skorzystam!

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się nie podoba naszyjnik ale pasek tak

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej nie zastosuje żadnego z pomysłów, ale ogólnie pomysł na artykuł jest fajny ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm... Bardzo ciekawy pomysł. Jesteś bardzo kreatywna :D
    Pozdrawiam PuniaSuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki ! ie wiedziałam co z nim zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe, ciekawe, zobacze ma mojej doll...;)

    OdpowiedzUsuń