2011/07/22

Sierpniowe Hot Buys

Podoba się wam coś? Mi dużo rzeczy :)

85 komentarzy:

  1. Podoba mi się jedynie sukienka po prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się kupić wszystko. ;-3

    OdpowiedzUsuń
  4. Są boskie nie mogę się na nie napatrzeć =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, Ale za dużo rzeczy różowych :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba sukienka po prawej stronie buty i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie planuję kupić wszystkie , tylko marynarki nie jestem pewna .

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że w ostatnich 2 miesiącach postarali sie z HB , ale cenny mają wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę mieć tą czapkee :D
    Myszulka122

    OdpowiedzUsuń
  10. są piękne!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaa! kocham je!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi podoba się ta sukienka i myślę jeszcze o kolczykach.Ale niektóre Hot Buys są boskie ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Postawili na róż ;D Podoba mi się spódniczka. ta czapka <33 ;D, leginsy, kolczyki i chyba tyle. Ta torebka mi przypomina taką darmówke z chyba Suprings ;DD Tylko ona była bardziej zielona.


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  13. czapka słodka <3 :* :D ale ogólnie nie podoba mi się sukienka , żakiet i torebka xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowa sukienka <3 Kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, mi się bardzo podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się wszystko podoba oprócz czapki ale tak to jest wszystko boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo rzeczy mi się podoba...♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszytko takie fajne, ale pewnie drogie . ;(

    Patrycja-love

    OdpowiedzUsuń
  19. kolczyki i buty są ciekawe.

    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. te kolczyki.....i sukienki....buty...
    są,są po poprostu cudowne

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie HB są fajnie

    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  22. kupie wszyyystko <3 napaliłam się na czapkę ! ;D

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne <3333 Podoba mi się ten żakiet sukienki buty i kolczyki :]
    Ale nie mam stardollarów :D
    Może uzbieram.
    Pozdrawiam :-*
    Andzia.10

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka byla w innym kolorze. duzo fajnych rzeczy, ale kolor nie jest zbyt fajny. trudno coś dobrać do różu.wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. I absolutely LOVE everything except of the dress (green, ugh) and the leggins... everything else is just great :)
    Have a nice day, Poland! :)
    Tesizz (Czech republic)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupię wszystko oprócz legginsów , żakietu i torebki ; ) Chyba , że ich ceny będą wyjątkowe niskie , w co wątpię .

    OdpowiedzUsuń
  29. mało ładne. ;/

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie różowe ;)
    Mi się podoba prawie wszystko ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  31. ; OO . Muszęę mieć czapeeeczkę <33
    suukienka też boska <3333
    Missola349

    OdpowiedzUsuń
  32. b. ładne naładiejsza sukienka na lalce

    I_am_nati

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko mi się podoba. Oprócz tej czapki, jakoś mnie nie przekonuje.

    kacha_21

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne i sweet chyba będe kase zbierała ^^ i kupie ss szybko

    estrejamarinera

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic mi się nie podoba, ale i tak pewnie kupię wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupie sukienki,buty,marynarkę ,kolczyki i czpkę

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty są cudowne. <3
    Podobają mi się jeszcze kolczyki, torebka i różowa sukienka.. ; P

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka po prawej i buty ;-) kolczyki tez nie sa zle i spodniczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta czapa mi się podoba ;pp



    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podoba mi się spódniczka i kolczyki. Najmniej ta czapa i legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czapka ♥.♥, sukienka też nawet fajna :P

    OdpowiedzUsuń
  42. super rzzeczy
    !!

    OdpowiedzUsuń
  43. Super na pewno wszystko kupie

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  44. Tobie sie duzo podoba mowisz ? : /
    Mi tam sie wszystko podoba !! BOSKIE !! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Są niesamowite<3 Najpiękniejsza spódniczka :))) Admini sie postarali.

    OdpowiedzUsuń
  46. Łooo , wszystko prześlicznee !.
    chce mieć wszystkoo .

    najbardziej podobają mi siee kolczyki ; *** przepiękne . < 3

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty , ta czapka z miskiem , torebka i ta rozowa " sukienka " - Musze to miec . !

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi podoba się Wszystko !. Te HB są genialne aja SS nie jestem ! :((

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że sierpień będzie udany:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na pewno świetne są legginsy, spódniczka, kolczyki i sukienka (ta po prawej). Reszta też ładna. Postaram się kupić wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bomba! Najładniejsze HB odkąd jestem na Stardoll :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolczyki i czapka :d

    OdpowiedzUsuń
  53. Zbieram HB Więc wszystkie kupię, A tak w ogóle to wszystkie ładne. :) \
    Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  54. Zbieram HB Więc wszystkie kupię, A tak w ogóle to wszystkie ładne. :) \
    Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne. Oby tylko tak ładnie leżały na doll.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta spódniczka jest BOSKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. ta torebka w kwiaty to mam identyczna kiedys byla jako darmowka chyba albo ja gdzies kupilam nie pamietam bo to juz dawno temu bylo ale wiem ze jest taka sama

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolczyki są prześliczne ;***

    OdpowiedzUsuń