2011/07/31

Bloggerki tygodnia + głosowanie + info

Nagrodę za komentowanie w okresie 18 lipiec - 24 lipiec dostaje:

emo-niunia-

Wygrywasz 50 stardollarów oraz pod koniec miesiąca weźmiesz udział w głosowaniu na Bloggerkę miesiąca :) (zgłoś się po nagrodę na konto Gabisia9)

http://desmond.imageshack.us/Himg29/scaled.php?server=29&filename=emoda.png&res=medium
_________________________________________________

Nagrodę za komentowanie w okresie 25 lipiec - 31 lipiec dostaje:

poki02eliena

Wygrywasz 50 stardollarów oraz pod koniec miesiąca weźmiesz udział w głosowaniu na Bloggerkę miesiąca :) (zgłoś się po nagrodę na konto Gabisia9)

http://desmond.imageshack.us/Himg94/scaled.php?server=94&filename=25397733.png&res=medium
_____________________________________________

Dzisiaj ostatni dzień miesiąca więc czas na głosowanie na bloggerkę miesiąca. Do wyboru macie: AniesDesing, _Carolciaaa, emo-niunia-, poki02eliena.



__________________________________________

Postanowiłam, że nie będę już nagradzać za Top Comentators. Jest to bez sensu, bo raz pokazuje takie osoby, a za godzinę są to zupełnie inne osoby. Tak będzie lepiej, a jeśli ktoś lubi bloga to także bez tego będzie go komentował. Pozostaje wam staranie się o tytuł bloggerki tygodnia i miesiąca :) Być może podwyższę nagrody.

43 komentarze:

  1. Gartulacje!
    Już zagłoswalam

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  2. o pierwsza bylam lal po raz pierwszy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, zagłosowałam.. a co do top comentators to w sumie dobrze, ale niech zostanie na blogu dla samej satysfakcji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Wam :*

    Ja komentuję notki, ponieważ lubię tego bloga. Jest super :)


    PuniaSuzy

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda. Gratki! Zagłoswałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowałam i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mozliwe, skoro komentowałam KAŻDY post nawet kilka razy?! -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. I zagłosowałam. Ja też komentuję i jestem na 1,2 lub 3 miejscu a na następny dzień już mnie nie ma na całej liście ;//


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję!
    już zagłosowałam:)
    doma2423

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !: ) Zagłosowałam. No i Gabi masz racje ! po co nagradzac za komentowanie ~! ja raz jestem 2 na liście zaraz jestem 5 a zaraz już mnie wgl. na niej nie ma. : ) to bez sensu !: ]

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  12. a i zgadzam się z Kinią. Niech Ta tabelka zostanie dla satysfakcji samej : )) No i nadal będe komentowała bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co chodzi z tą blogerką? Wiem że wybieracie co tydzień,a potem co miesiąc, ale KTO TO JEST?
    MissCammyla

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni! I ja zaraz zagłosuję;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabisia, świetny pomysł z nagradzaniem komentatorów :) Komentuję Twojego bloga od dłuższego czasu i będę to robiła dalej ":)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nom, w sumie tak będzie lepiej bo są z tego awantury. A o co chodzi z tą bloggerką tygodnia/miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję. Już zagłosowałam.
    A bloga staram się komentować od notki do notki ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję,pierwszy raz zostałam bloggerką tygodnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tydzień Gabi wybiera jednego z pośród komentujących ( tak , WYBIERA , więc nie wyskakujcie z tekstami ' oh , jaka ja biedna ... przecież komentowałam ( spamowałam -.- ) z 5 razy każdą notkę , to nie fair ;( ) i nagradza go . A później , pod koniec miesiąca jest głosowanie na bloggerkę miesiąca ; )

    Gratuluję ; * I mi to Top Commentator nie potrzeba , ja i tak będę komentowała bloga ...
    Wiesz , robię to od roku ( byłoby trochę więcej , ale przez 3-4 miesiące miałam przerwę ze względu na naukę ) i jakoś nie wyobrażam sobie tak o przestać ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje zagłosowałam na emo niunie

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam dodać coś jeszcze,dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie :)
    To bez różnicy,wygram,czy nie,dla mnie nie liczą się sd.Komentuję ponieważ mam swoje zdanie i chcę się wypowiedzieć(w realu mam ksywkę Gaduła xD).

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, po co nagradzać za komentarze, ktoś może komentować tylko dla tytułu :P
    Po za tym Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki ! ;) Ja też juz zagłosowałam .

    Co do kochamsiebie to ja też komentuje każdego posta i nie zostałam jeszcze ani raqzu bloggerką tygodnia/miesiąca i mi to tak naprawde wisi, ja komentuje bloga bo mi sie podoba itp. a nie dla nagród i tytułów .

    A co do Top Comentators to zgadzam sie z Gabi, ja np. jestem 1 a za godzine już 10 więc sprawiedliwiej jest jak się nie nagradza ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie bloga i komentyje posty i nawet dobrze ze juz nie bedziesz nagradzac top commentatorow

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem w tej czwórce,komentuje gdy mam czas,głosujcie ;-)
    mnie wkurza to ze ktos komentuje jedna notke po 4 razy,jedną wiadomośc pod drugą...top głupie

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początku chce podziękować za wszystkie głosy oddane na mnie. :)

    Co do Top Comentators to podjęłaś słuszną decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratki :-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie, Top Commentators mnie wkurza. Np. o 12.40 miałam 100 komentarzy, a o 13.00 już miałam 83... -.-
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń