2011/07/25

Metamorfozy

Kolejna dawna metamorfoz. Przypominam wam, że jak na razie kolejka jest zamknięta i nie można się zgłaszać, bo i tak was nie zapiszę :) Dopiero po zakończeniu starej kolejki będę przyjmować nowe zgłoszenia. PS: Bardzo was proszę o głosy TUTAJ na moją stylizację (Mowmigaba). Dziękuję!

http://img10.imageshack.us/img10/8633/13116395.pnghttp://img23.imageshack.us/img23/9546/42826760.pnghttp://img638.imageshack.us/img638/3623/51861314.pnghttp://img405.imageshack.us/img405/3894/24855993.png

55 komentarzy:

  1. Extra najbardziej podoba mi się Mybigdreams :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 najładniejsza :) a takto wszystkie po :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy makijaż mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 4 najładniejsze ;>


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie po, ale w ostatnim włosy..:>

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko MyBigDreams wygląda po lepiej i to dużo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisze się dawka :)

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie ok. ;)

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza metka to ci nalepiej wyszła. Sama bym taka chciała :D aa1kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. w pierwszej to wolę bardziej słoneczną wersję "przed". w drugiej o wiele lepiej w "Po". a w ostatnim "po" - co Ty widzisz kobieto w tych włosach? a makijaż ładny. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  13. Najładniejsza to jest pierwsza metka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobaja mi sie 1 i 3

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam . Najbardziej podoba mi się 1 metka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej napisałam ze podoba mi sie 1 i 3 ale jak sie tak przyjrzałam to wszystkie sa super ;d

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 i 2 mi się podobają .
    Zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet ładne, Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 wygląda owiele lepiej 'PO' ;) to wyszło ci cudnie .
    2 też ładna ale pierwsza ładniejsza ;))
    3 bardzo bardzo mi się podoba ;D
    4 jest ok ale ja bym zmieniła fryz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. B. ładne : ) Moim zdaniem najładniejszymi są pierwsza(1) i (2) .. : *

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Najfajniej wyszła Anika6

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne te metamorfozy ;) jednak ostatnia nie przypadła mi tak bardzo do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są świetne.

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  24. Aha, i zagłosowałam oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza śliczna , ale wszystkie piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. najlepsza wg mnie to 2 metqamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 . Obie są śliczne ; )
    2 . Tu też , ale w PO te usta ... Czemu ich nie malujesz całych ??? ; /
    To brzydko wygląda i psuje efekt ...
    3 . Obie śliczne , ale w PRZED trochę za wysoko usta .
    4 . Obie fajne ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za metamorfozę, bardzo ładnie ci wyszła :).
    natalia1999xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Robisz coraz gorsze metamorfozy. ;/

    OdpowiedzUsuń