2011/07/25

Moschino Tribute

Dosłownie przed chwilą do starplazy wszedł sklep MOSCHINO Tribute. Ceny wahają się od 10 stardollarów do 28 stardollarów, z czego większość jest poniżej 20. Jest wiele bardzo ładnych rzeczy - polecam wam żółty sweterek, żółtą spódnicę, czarną spódnicę, wszystkie paski, opaski i inne akcesoria. Kupujecie coś?

http://desmond.imageshack.us/Himg851/scaled.php?server=851&filename=59825629.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg10/scaled.php?server=10&filename=35902670.png&res=medium

61 komentarzy:

  1. Pierwszaa :)
    ładny :P
    tzn rzeczy ładne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Już idę do sklepu :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam czarną opaskę za 10 sd .
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropne ciuchy, ale może coś z dodatków sobie kupię. :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie kupiłÎam tylko okularki. Później może coś dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewnoi cos kupie akurat mam 118 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam 3 opaski, spódnicę oraz Cardigan (?) ;)

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam 3 opaski, spódnicę oraz Cardigan (?) ;)

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  9. Może coś kupię ;>>


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  10. A w nowościach za 30 monet są takie opakowania z lakierami co kiedyś były w spojlerach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajne rzeczy xD
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę wieśniacki, ale może być. Ja kupuję Peace n Love Tee za 14 sd, Canary Pleat Skirt za 18 sd oraz Chainlink Belt za 13 sd ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodatki są fajnie, ubrania już nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi sie tak nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. jednak na spoilerach wydawały się ciekawsze, zastanawiam się czy coś kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy coś kupię.

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupię,jestem całkowicie spłukana...to po wczorajszym szaleństwie w starbazzarze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne ciuchy, takie kolorowe. kupiłam 8 rzeczy i wydałam 150 sd, uh. xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie są aż tak drogie..
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  20. Najładniejsze są buty i paski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie bo czekam na te rozowe spodenki;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno coś kupie, zaraz lece do sklepu .

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się wszystko podoba, Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  24. niektóre są ładne ;) ale niestety wszystko dla SS ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej ... te rzeczy są na prawdę ładne : ) Kupię, po doładowaniu SS : **

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  26. nic nie kupię bo nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Średnio mi się podobają xD

    OdpowiedzUsuń
  29. drogie4 te rzeczy i brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno kupię naszyjniki z muszelkami ; ) A np . jak wygram w jakiejś loterii ( 0,01 % szansy ; D ) kupię ten żółty sweter SMILE .

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam sukienke :)

    OdpowiedzUsuń