2011/07/30

Poradnik dla nss - jakie buty warto kupić?

Zapewne wiele z osób mających status bez superstar często ma wątpliwości co kupić. Postanowiłam, że będę robić artykuły, gdzie będę pokazywać jakie rzeczy za starmonety warto nabyć. W dzisiejszym artykule przedstawię wam uwielbiane przez nas wszystkich buty. Moim typem są wszelkie koturny oraz botki, platformy, workery itp. Warto w nie zainwestować bo przydadzą się do każdego stroju, a niektóre z nich są bardzo tanie. Radzę się wam przygotować, bo mało ich nie jest... :)

http://img833.imageshack.us/img833/1359/butyqi.png

Mam robić dalsze artykuły czy dać sobie spokój? :P
Macie zamiar kupić jakieś buty po przeczytaniu tego artykułu?

59 komentarzy:

  1. Rob dalsze, bo się przydadzą ;p I tak, chce kupić kilka par :D

    DominikaPavlic

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam kilka tych butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób jeszcze więcej! Cos kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny artykuł , czekam na następne , bo na pewno sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób, rób, przydadzą się ;] Też kilka par mam, ale kilka także postanowiłam kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz bo coś kupie tam xD(choć jestem ss)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne ;D Pisz dalej ;D



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko kilka par mi się podoba ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rób dalej, są przydatne :)
    Niektóre buty są naprawde fajne .

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten artykuł, możesz robić dalsze, bo mi się podoba pomysł! Niektóre butki sa naprawdę świetne!




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny artykuł . ;) Pisz dalej mam niektóre buty ale i tak kupię jeszcze inne . ;) Przydatne to jest i czekam na kolejny .

    OdpowiedzUsuń
  12. napewno jakieś kupię :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł!! Nawet się nie spodziewałam, że jest tyle fajnych butów dla nss :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł!
    Choć jestem SS niektóre z tych butów na pewno kupię.

    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  15. O fajnie rób dalej takie artukułu bo myślę że nie tylko mi się bardzo przydadzą.

    Brata123

    OdpowiedzUsuń
  16. Rób więcej :) Na pewno kupię wszystkie .

    OdpowiedzUsuń
  17. rób więcej takich artykułów podoba mi się to

    OdpowiedzUsuń
  18. Rób dalej na razie nie bo oszczędzam ale na pewno mi się przyda podczas następnych zakupów.
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatne, część butów już mam w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rób;p fajny artykul

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  21. rob dalsze
    ja 1/3 z nich mam xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawde fajne
    Rób więcej
    mam pare z nich


    BeautyJuliaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Więcej! Chcemy więcej!
    A na razie nabędę promocyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tylko te wszystkie trampki i te jedne czarne na obcasie.
    Nie wiedziałam, że jest tyle butów za sm i do tego takich ładnych .;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  25. myślę, że powinnaś dać sobie spokój. każdy kupuje rzeczy jakie mu się podobają, gdyby było inaczej to każdy w szafie miałby to samo, a tego chyba nikt nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  26. pewnie ze rób kolejne :)

    mimo, ze ejstem ss to i tak sobie pare butków kupie :PPP


    12belkjana12

    OdpowiedzUsuń
  27. mam kilka z nich :) no i mzoe cos jescze do kupie

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny artykuł! Te czerwone w kratkę z Pretty in Love najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny artykuł, czekam na więcej. :DD

    OdpowiedzUsuń
  30. Rób więcej, to jest bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo ich. Ja ostatnio se kupiłam kozaki ze sklepu FOLK. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny artykuł ;)
    Możesz zrobić teraz coś o spodniach bo niewiem które warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny artykuł :) Czekam na dalsze części :) Mam tylko cztery pary z tych butów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmm... Chciałam kupić 3 pary z promocji a się okazało że ich już nie ma ; // Normalnie promocje były do ostatniego dnia każdego miesiąca... A dzisiaj jest 31 i jej nie ma ;(

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na następne artykuły. A jeśli chodzi o buty to na pewno coś kupię;*

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  36. czekam na następne tego typu artykuły :) fajny pomysł :D No i oczywiście mam większość tych butów ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Super artykuł rób więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Trampy < 3
    Muszę sobie je właśnie pokupywać , bo bardzo często robię stylizacje właśnie z trampkami , a mam tylko 3 pary ; / Ale bym miała zaciesz jak by na SD dali sklep z conversami ^-^

    OdpowiedzUsuń
  40. Z butów na obrazkach mam tylko cztery pary ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyda mi się. Bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rób więcej takich artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rób rób bo są fajne

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wszystkie buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zrób więcej takich porad .

    OdpowiedzUsuń
  46. Podobaja mi sie 1 buty a mam :
    Czerwone w kratke z prety in love,Czerwone z bizou bonjour klapki z paskami,Buty na koturnie z wotw,Czerwone buty na szpilkach z bizou,trampki szare z evil pandy.

    OdpowiedzUsuń