2011/07/26

Darmowy naszyjnik

Aby go zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:

43 komentarze:

  1. ładny. :)
    zrobię na pewno. (;

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  2. extra:) zapraszam na:
    nagradzamy.blogspot.com
    wyłącznie konkursy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest. ; )
    Zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się .

    Patrycja-love

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robie

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No nawet nawet. Może zrobie .

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno zrobię,jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też se już zrobiłam. Ładny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, jak wejdę na stardoll to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, robię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam udział a mi nie przyszedł :(

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, może zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiła ale nie zachwycona nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten naszyjnik jest śliczny i wchodzi pod włosy więc nie ma problemu z jego założeniem

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  16. raczej zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki sobie się sprzyda ;)

    karol.xxd

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, zrobię!
    U mnie tak mało naszyjników...

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłam już ;)
    Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam pomysł z tym naszyjnikiem,

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam pomysł z tym naszyjnikiem,

    OdpowiedzUsuń