2011/07/23

Konkurs na stylizacje - wyniki IV etapu

Przepraszam za opóźnienia związane z konkursem, ale od niedawna prawie w ogóle nie ma mnie w domu. Przechodząc do tematu wyników, spośród 8 aktualnych uczestniczek konkursu 7 przysłało prace do tego etapu konkursu. Nie otrzymałam stylizacji PaulincixD, która tym samym żegna się z konkursem. Oprócz niej jeszcze jedna osoba odpadnie w tym etapie. Poniżej przedstawiam wszystkie prace wraz z moja oceną.
agasia007
Ocena opisowa: Na pewno jest ok, ale nie mogę powiedzieć, że jest perfekcyjnie. Stylizacja na pewno odwzorowuje styl boho, ale nie jestem do końca do niej przekonana. Może gdyby torba była w kolorze brzoskwiniowym lepiej by to wyglądało, bo tak wygląda trochę kiczowato.
Ocena: 7/10 
Clevleen97
Ocena opisowa: Wow! Jestem pod wrażeniem. Stylizacja strasznie mi się podoba i jest w 100% w stylu boho. Mam wrażenie, że jest dopracowana w każdym calu, ewentualnie może bym się pozbyła tego naszyjnika przy torebce...
Ocena: 10/10
hibiskusek
Ocena opisowa: Napracowałeś się i stylizacja jest ciekawa, ale nie robi takiego wrażenia jak twoje poprzednie stroje, które widziałam.Wydaje mi się, że te wszystkie elementy nie łączą się ze sobą, tylko każdy jest jakby osobno, jak gdyby się gryzły. Denerwuje mnie to trochę, dlatego tym razem niższa ocena.
Ocena: 7/10
Miss_Asik
Ocena opisowa: Hmm...Ciekawa stylizacja, w stylu boho. Podoba mi się :)
Ocena: 7/10
niebieska53
Ocena opisowa: Średnio mi się podoba. Stylizacja jest trochę "babciowa" i jakoś ta kamizelka mi tu nie pasuje, bo niby ożywia strój, ale z drugiej strony psuje jej klimat... Poza tym wykorzystałaś mało elementów charakterystycznych dla boho.
Ocena: 6/10
Patrycja16016
Ocena opisowa: Futrzana kamizelka - plus za jej użycie, ale minus za to, że w połączeniu z suknią sprawia, że lalka wygląda jak niedźwiadek ;) Nie widzę tu żadnej koncepcji, ani nawet twojego niepowtarzalnego stylu - wolałam twoje stylizacje z ogromną ilością biżuterii, która tutaj przecież doskonale by pasowała!
Ocena: 6,5/10
xXxKlaudusia99
Ocena opisowa:  Świetna praca :) Futrzana kamizelka, długa spódnica, duża torba, naszyjniki w większej ilości - bardzo dobrze połączyłaś ze sobą charakterystyczne cechy stylu boho i wyszła ci ładna stylizacja w chłodnej kolorystyce. Brawo!
Ocena: 9/10

Najniższą ocenę w tym etapie otrzymała niebieska53, która tym samym odpada z konkursu. 
Pozostali uczestnicy, czyli agasia007, Clevleen97, hibiskusek, Miss_Asik, Patrycja16016 i xXxKlaudusia99 zabierają się do wykonywania kolejnej stylizacji, tym razem z wykorzystaniem topu z obrazka poniżej :)
Prace wysyłajcie na blogowego maila stardollimy.kontakt@gmail.com do przyszłej soboty (30.07; termin może się przedłużyć, jeśli będę wtedy jeszcze na wakacjach. Ogólnie przyjmijmy, że czas macie do momentu, aż zacznę sprawdzać prace, a najprawdopodobniej będzie to w następną sobotę).
Życzę powodzenia! :)

46 komentarzy:

  1. Stylizacja Clevleen97 jest śliiczna ...; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z julią-loveee. Clevleen97 zrobiła świetną stylizację. :)

    kacha_21

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Hibiskusek zrobiła świętną stylizację !

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się stylizacja Clevleen97 i hibiskuska : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Clevleen97 ma powalający makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku...Dziękuję, dziękuję, dziękuję za wszystkie miłe słowa. Postaram się nie zawieść w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Clevleen najlepsza ale i tak gratki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Clevleen97 jest super.;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że każda dziewczyna powinna być dumna ze swojej stylizacji ale hibiskusek i clevleen97 są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Nie otrzymałam stylizacji PaulincixD, która tym samym żegna się z konkursem.' jak to ładnie ujęłaś w słowa, szczególnie, że dobrze wiedziałam, iż nie wysłałam pracy. Po głębszym zastanowieniu uznałam, że i tak nie wygram wiec po co mam się pocić nad takimi beznadziejnymi tematami. Haa, muszę ci powiedzieć, że się niesamowicie popisałaś wymyślając kolejny etap. WYbrałaś pierwszą lepszą bluzkę i zróbcie stylizację nie? No to pięknie, pogratulować pomyślunku. Im dalszy etap, tym powinien być trudniejsz- według mnie, no ale, ja się tam, oczywiście, nieee znam.

    Życzę powodzenia uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne , gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są świetne, gratuluję gustu .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobre opisowe oceny prac,bardzo trafne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się praca Clevleen97 ;>> Śliczna ! ;> Oczywiście gratuluje innym ! ;D


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje i życze powodzenia ;D

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ! Życzę powodzenia !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  19. Również gratulacje ! Życzę powodzenia !


    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Clevleen97
    Zdecydowanie najfajniejsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Clevleen97 Clevleen97 Clevleen97 <3
    NajLePsza


    Akasha10

    OdpowiedzUsuń
  22. Cleveen97 super! I gratki. :))
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  23. dobra, clevleen możesz już robić miejsce w stardollowej portmonetce na nagrodę. XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Cleevlen i Hibiskusek najlepsze stylizavje ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Najładniejsza praca agasi007 :)

    Naprawdę śliczna.

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratki ;)
    Najlepsza praca Clevleen97 :d

    OdpowiedzUsuń
  27. Cleven rób miejsce w stardollowym portweelu na nagrodę!!

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie ładne! Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi najbardziej podoba się stylizacja Miss_Asik

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, nie wiedziałam, że odpadnę, myślałam, że stylizacja Ci się spodoba, dużo nad nią pracowałam, żeby wszystko leżało zgodnie. "Babciowa"? Nie wiem, czy to było na miejscu, ale okej. Najmniej podoba mi się praca Hibiskuska. Wszystko źle leży, po prostu nic nie pasuje.

    Taka moja opinia, ale ogólnie to bardzo dziękuję za możliwość udziału, było miło.

    niebieska53

    OdpowiedzUsuń
  31. Clevleen97 ma powalający makijaż :D

    OdpowiedzUsuń