2011/07/29

Darmowe buty (tylko dla SS)

Aby je zdobyć wystarczy wziąć udział w tym konkursie:

36 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się :)
    Zapraszam na mojego bloga http://bunny-is-funny.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sa najladnejsz ale zrobie

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się, ale dostałam je za udział w konkursie więc... ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobię, chociaż średnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śmieszne, że tak się wyrażę xd Może zrobię..

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropne. Na pewno ich nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się wiec nie robie .

    OdpowiedzUsuń
  9. brzydkie , ale zrobię

    OdpowiedzUsuń
  10. moga byc/ nie jestem ss wiec nie robie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam , chociaż są koszmarne ; /

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam, ale nie podobają mi się ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń