2011/07/31

Darmowy pasek

Aby go zdobyć wystarczy wziąć udział w tym konkursie:

45 komentarzy:

  1. zrobiłam, ładny jak na darmówkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde! a ja go kiedyś kupiłam za 8sd! tak samo jak błyszczyk LUXE który niedawno był darmówką w postaci błyszczyka meibelline (czy juak to tamm)


    izabella4731

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie go zrobię

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam

    zizi009


    ps. szukam beret z bisio hot buys studded beret . jeśli ktoś ma na sprzedasz niech napisze w mojej kg

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam, jest bardzo stylowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reggae !!! ^-^
    Pewnie , że zrobię ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, na pewno wezmę udział! Pasek jest booskii!

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  8. b. ładny pasek... już zrobiłam ;)
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  9. jest świetny będize pasował (jak zapewne wiesz pisze się "tym" konkursie)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny. zrobiłam : )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zrobicie z nim konkurs "stylizacja z darmówką"?
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Popoieram ten pomysł stylizacja z darmówką.! ;)
    Świetne są te paski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, na pewno zrobię ;D
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładny, może zrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam :*
    Zawszę robię...
    Klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłam.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń