2011/07/29

Sea of Stars - 4 rozdział

Przeczytacie? :)

40 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak i zapraszmam na moje boga o the sims 3

    http://the-sims-3-z-maszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak:))

    Zapraszam na mojego bloga http://bunny-is-funny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przeczytam

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie czytam

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce mi się wczytać. ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytam tego bo moim zdaniem jest to gluppie ale nie chce nikogo obrazac kto to lubi ;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta historia jest strasznie nudna, jedynie obrazki są fajne ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobacze ja dla obrazkow
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym przeczytała ale mi nie działa. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ogarniam tego. zaczęłam czytać pierwszy rozdział i nic nie pamiętam, jakaś impreza była, czy coś...nie wiem. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. nie czytam tego komiksu. słyszałam od przyjaciół że niektórym osobom komiks się nie otwiera.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. raczej nie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  15. co tu mowa o 4 jak ja jescze tamtych nie przeczytalam haha. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niee, zamierzałam, ale chybko zmieniłam zdanie. Jakoś mnie do tego nie ciągnie ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń