2011/12/17

Różowy - nie taki straszny.


Witajcie kochani. Jestem Aga, bardziej znana jako Roksetka. Będę umieszczać tutaj artykuły o modzie stardollowej, porady makijażowe, rankingi zdolnych użytkowników na naszej witrynie i wiele innych. Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu. Ale teraz przechodzę do tematu.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEigxyP-jXZz8Xhnmi3JrQjK8XeoP9YrNm9a9NKhSmZv84rsZjth3gfSTu9Az3tfKLn5-jzhInzXl13aaZbyibWf-1TwP9dZunM0r9xHRQt5hnvY6LEdLNTaIl4BkZ4NL2tIU_hCmi0pDgA/s1600/pinkstyle.png

Rozmawiając z ludźmi, czytając blogi i oglądając prezentacje, zauważyłam, że wiele osób z reguły trzyma się czarnego koloru w swoich stylizacjach, bo jest bezpieczny, rzadko kiedy wygląda źle, jest po prostu bardzo uniwersalny. Zgadzam się z nimi, ale tylko po części. Sama dość często sięgam bo ciemne ubrania w mojej wirtualnej szafie. Ale czy nie sądzicie, że umiejętne i oryginalne użycie danego koloru wywiera na nas z reguły większe wrażenie? Ale jest jeden kolor, barwa u znacznej części zakazana, której unikają jak ognia - róż. Kolor bardzo kobiecy, intensywny i wyróżniający się. Posiadający wiele swoich odcieni, takich jak amarantowy, malinowy, rubinowy, biskupi czy fuksję. Każdy z nich zupełnie inaczej wygląda w outfitach, zupełnie inaczej oddaje charakter naszych kreacji, zupełnie inaczej komponuje się z innymi barwami.

Sama, od kilku miesięcy, bardzo lubię z nim eksperymentować. Często komponuje go z czarnym, tworząc lekko mroczny, albo bardzo kobiecy komplet, czy z białym, kiedy to efektem końcowym jest bardzo delikatna stylizacja. Lecz chyba najbardziej podobał mi się w połączeniu z żółtym, wyszedł wtedy taki neonowy i mocny zestaw. Do schrupania.



Screen z albumu, więc kiepskiej jakości, ale jest.

Podsumowując, uważam, że ten kolor jest bardzo "fashion", gdyż tylko nieliczni decydują się na kombinacje z nim. Mam nadzieję, że nasze polskie społeczeństwo się przełamie i spróbuje zaryzykować i zrobić coś nowego, świeżego, niepowtarzalnego, gdyż kopiowania kogokolwiek to droga donikąd.

A jaka jest Wasza opinia na temat tego koloru? Sięgacie czasem po takie rozwiązania do szafy?

56 komentarzy:

  1. Ciekawy artykuł. Powinno byś takich więcej ! :))

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię połączenie różu i żółtego. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten artykuł agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z koleżanką wyżej

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  5. róż mi się nie podoba nie przepadam może jak byłam mała kochałam róż ale z latami to minęło

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ten kolor, choć też rzadko go używam. Jest dosyć 'trudnym' kolorem. Ale uważam, że jest na tyle kobiecy, że bez problemu można zastąpić nim czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście lubię kolor różowy, aczkolwiek świetnie komponuje się tj. napisałaś z kolorem żółtym. Jednak czasem ludzie przesadzają z różem i wyglądają jak tzw. plastiki..

    MissPaulaa1112

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh, idę robić stylizację z różem ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mojego bloga nie miałaś czasu aby pisać artykuły.
    Nie ma to jak przejść na bardziej popularnego bloga aby sie polansować ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy artykuł i fajne zestawienia kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię różu,ale pierwsze spodnie w 1 rzędzie są fajne =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam lubię róż i się tego nie wstydzę.

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcąc, nie chcąc mam takie samo wrażenie co Gosia. Przyznam, że zdziwił mnie widok twojego nicku w podpisie posta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Róż komponuje się bardzo dobrze z niektórymi kolorami i wygląda to ładnie, aczkolwiek nie lubię "lalek barbi" które są całe w różu.robiłam z tym kolorem stylizacje ale teraz wole takie w moim stylu a róż nie jest w moim stylu.Ale czasami dodam jakąś bransoletkę różową lub jakiś dodatek ale co za dużo to nie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam róż lubię, ale to musi być łagodny lub po prostu odpowiadający mi odcień. :)
    I dzięki tobie chyba kupię sobie coś różowego. Tak natchnęłaś mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mój ulubiony kolorek :D lubię się ubierać w realu w tym kolorze i na stardoll też czasami :) najbardziej lubię go łączyć z kolorem pomarańczowym c: wychodzi taka słodka oranżadka ^^ ;p

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za różowym ale czasem robię z nim stylizację ;)

    Eminialetta

    thesims-mojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam dość dużo różowych ubrań, często pojawia się ten kolor w darmówkach :P Niecierpliwie czekam na wyniki loterii z Alpine Chalet ;D
    Pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. O szok mam takie samo zdanie jak Gosia. -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba najbardziej czarny i biały i trochę czerwony ... ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przepadam.. za duzo rozowego mowie stanowczo nie.. moze byc, ale najwyzej jeden dodatek, nie wiecej :p.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny artykuł :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu, nie zapytałaś nawet mnie dlaczego nie dodawałam postów, a na forum wszystkich nie będę tego wyjawiać. A to, że piszę tutaj nie wyszło wcale z mojej inicjatywy, można powiedzieć, że zostałam tym zaskoczona. I w przeciwieństwie do tego co piszesz, nie jestem tutaj aby się "lansować". Nie jest mi to wcale potrzebne, ja potrafię bez tego żyć. Stardoll to tylko gra. Tyle.

    OdpowiedzUsuń
  25. FAJNIE róż jest bardzo dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasne, że sięgam po ten kolorek. Nawet wczoraj byłam wyszykowana na stardoll w tych kolorach ; ) Ciekawy artykuł; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  27. Róż nie jest taki zły, ale jakoś nie ubieram się w tym kolorze. A co do artykułu, to sądzę, że bardzo ciekawy i powinno być takich odrobinę więcej :>

    OdpowiedzUsuń
  28. gabisiu, czekamy z niecierpliwością na wyniki loterii. : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie róz razem z szarym czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię róż.Amarantowy jest boski.:))

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny kolor ale czasami racja że to kicz i lepiej wybrać czarny:) ale świetny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  32. ja z reguły nie ubieram się w różowe ciuszki ale kolor lubię takich artykułów rzeczywiście powinno być więcej ;**

    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam nic do różowego jak byłam mała to go uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Roksetka jakby ci zależało na pisaniu u mnie to Ty powinnaś mi napisać na priv czy gg dlaczego nie pisałaś. Usprawiedliwić się, zrozumiałabym - też jestem człowiekiem. Jednak widziałam że na stardoll się logujesz, na why stardoll piszesz a do mnie ani słowem sie nie odezwalaś przez 3 tygodnie, a więc moja cieprliwość się skończyła. Dobrze wiedzieć że ten blog kradnie nie tylko pomysły, informacje ale także ludzi.

    Wcale się nie dziwie że upada - to nie tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Na Why nie pisałam... jeden psot na 2 tygodnie nazywasz pisaniem? na stardoll wchodziłam i robiłam wszystko inne, był włączony w tle, jak zawsze. Ale nie mam zamiaru teraz tu niczego udowadniać, szkoda tylko, że musiało dojść do takiej sytuacji jaka zaistniała.

    OdpowiedzUsuń
  36. jeśli umiemy stworzyć coś ciekawego z różowym to dobrze, jednak często widzę na sd osoby które z tym kolorem sobie 'nie radzą' i wygląda to kiczowato.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam łączyć różowy z czarnym. I ogólnie bardzo lubie róż ale niektórzy z tym kolorem przesadzają

    OdpowiedzUsuń
  38. Roksetka no ja też żałuje, lepiej zakończmy ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  39. racja, tak będzie lepiej c:

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię tego koloru i mam go mało w szafie ale bardzo lubię dodatki typu buty, torebki czy łańcuszki tego koloru . ♥

    paulinaszaklasa

    OdpowiedzUsuń
  41. nie za bardzo lubie ten kolor a mimo to zawsze go nosze . xd

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo często ubieram moją doll w rózowe ciuchy,nawet teraz ma moja doll różową bluzke i marynarkę.heh :)Nic nie mam do tego koloru,podoba mi się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie przepadam za tym kolorem.Róż kojarzy mi się z kiczem i Dodą ;p
    Rzadko kiedy ubieram moją meDoll w coś różowego,zazwyczaj nosi niebieskie lub czarne ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  44. artykuł jest ciekawy.
    a co do koloru to mam parę żeczy i często używam go do stylizacji. pasuje do większości stylizacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny pomysł na artykuł.
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  46. zdecydowanie używam różu w stylizacjach ,jednak zawsze z umiarem i raczej w wiosennych i letnich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  47. Ach, prześwietne stylizacje! Naprawdę mi się podobają.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy tak nie robię.. Ojej, ja jestem zbyt ponura na SD! ;P Zbyt dużo czarnego, siwego,nic nie mam w jaskrawych kolorach, a jak już to coś, co do niczego nie pasuje.


    Ide na zakupy.. przekonujący fajny artykuł

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny temat, lecę do sklepu hehe

    OdpowiedzUsuń
  50. U niektórych róż jest po prostu kojarzony z tandetą, a dla mnie jest ciekawym kolorem, który bardzo ładnie pasuje do wielu rzeczy jako dodatek. Często w swoich stardollowych stylizacjach używam go właśnie do tego. I wtedy cała styizacja wygąda ogólnie bardzo ładnie.

    Pozdrawiam :D

    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń