2011/12/26

Stardoll Designers

Na Stardoll podziwiamy prześliczne projekty utalentowanych osób, a niektórzy nawet nie próbują stworzyć czegoś samemu. Z pewnością większość amatorów, takich jak ja, nie stworzy tak pięknej koszulki jak doświadczony stardollowy projektant, ale warto spróbować i mieć coś chociażby w połowie tak ładnego jak rzecz od np. Mant__*,
ale jednak własnego.
Dlatego postanowiłam stworzyć mały poradnik, jak wykonać bardzo prosty projekt twarzy na bluzce w Stardesign. Może nie jest jakiś wspaniały, ale myślę, że zadowoli niewymagających amatorów, którzy chcą pobawić się w projektowanie, a nie wiedzą jak się za to zabrać :)

1. Na początek wybierz kolor tła. Następnie połóż mniej-więcej na środku elipsę w kolorze jak najbardziej zbliżonym do barwy skóry.

2. W wybranym kolorze włosów utwórz dwa kosmyki, odpowiednio je obróć i połóż na górze twarzy, tak jak na obrazku.

3. Dorzuć jeszcze kilka kosmyków różnej wielkości (u mnie są dwa po lewej i dwa po prawej).

4. Korzystając z kształtu listka utwórz po jednym paśmie włosów z każdej strony - po lewej ma on zakryć pozostałą część wolnej powierzchni tuż przy twarzy, a po prawej odgrywać wystający kosmyk.

5. Na końcu włosów po prawej stronie dołóż średniej wielkości liścia i tuż obok (tak, aby się częściowo pokrywały) malutką kropelkę. W miejscu łączenia liścia z resztą włosów zostaw cieniutki pasek w dowolnym kolorze, jako gumkę.

6. W górnej części włosów połóż po jednym kształcie takim, jak te na początku, tylko mniejszym. Niech będą trochę ciemniejsze bądź jaśniejsze od koloru włosów. Na wzór warkocza dołóż dwa większe i dwa mniejsze długie, krzyżujące się romby.

7. Te same kształty co w pkt.6 wykonaj w kolorze włosów i nałóż je na te ciemniejsze, tak, żeby wystawało tylko jedno pasemko.

8. Zrób tyle takich pasemek, ile chcesz - tylko nie przesadzaj :P Oczy - dwa białe listki, dwa np. zielone kółka jako tęczówki i dwa mniejsze czarne jako źrenice.

9. Zrób 2 listki wielkości oczu w kolorze włosów. Połóż je nad oczami i przesuń pod spód.

10. Częściowo zakryj je listkami w kolorze skóry. Usta zrób z trzech różowych bądź czerwonych listków wielkości oczu.

11. Nos zrób z dwóch rozwartokątnych trójkątów nałożonych na siebie - ten pod spodem powinien być o ton ciemniejszy od koloru skóry. Gotowe :)

Co sądzicie o poradniku? Chcecie, abym dodała więcej podobnych?

68 komentarzy:

  1. Bardzo fajny poradnik, oby więcej takich XD Teraz chociaż wiem jak to się robi. Na prawdę super. :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo bardzo mi pomogłaś. :P Świetny poradnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, jest bardzo fajny, to był by dobry pomysł jak byś dodawała takie poradniki :)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry poradnik :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bardzo ten poradnik i chciałąbym więcej takich poradników n atym blogu ;**

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Prosimy o więcej :)
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale suuper ;O .
    mam pyt.
    czy żeby używać pojedynczych listek itp. trzeba być ss .?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Fajnie by było gdybyś pokazaywała jak się robi projekty ze stardesign jewelry jeśli umiesz. : )

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ;D Kiedyś próbowałam coś takiego zrobić, ale nie za ładnie wyglądało na bluzce xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ten poradnik jest bardzo fajny więcej takich by się przydało :D. Mam jeden projekt Mant__* jest to cudowny piesek


    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ; ] . Pobawię się w projektanta i może coś ładnego mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomniejszyłabym usta,ale kto jak kto.
    na pewno się przyda co niektórym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super poradnik, tylko nie napisałaś, że najlepiej takie wzory robić małe, aby na jednej bluzce nie było dwóch. I dobrze by było gdyby takie coś robić w układzie "lustra".
    Ale mnie takie t-shirty nie kręcą.
    Ostatnio zaprojektowałam sb taką sukienkę góralską w róże. Nawet fajnie mi wyszła.
    Poradnik przydatny, tylko teraz jak znam życie wszyscy będą z cb małpować ten wzór zamiast wymyślić coś samemu :)

    I zapraszam do GirlyPelka. Ona projektuje takie super obrazki na ściane i chyba nikt nie potrafi zrobić tego równie pięknie.


    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na więcej ;) Bardzo przydatny poradnik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, ale ja nie lubię takich bluzek. Może gdy będę chciała mieć coś własnoręcznie zrobionego to podpatrzę twój pomysł.Zobaczę jeszcze ^^
    Blanka.Weee

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny poradnik,ale nie lubie zabardzo takich t-shirt 'ów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny - oby takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem zgrabnie to wyszło. Sama co prawdą nie projektuje ale często zastanawia mnie jak inni to robią.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyszło, ale ja osobiście nie kupuję takich designów :x

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w zgłoszeniu na redaktorkę napisałam o takim pomyśle. Ale jak widać wyprzedziłaś mnie ;)
    A projekt fajny.
    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaa jaki fajny :* Chce więcej, ale takich łatwych bo ja zabardzo nie jestem okapana w projektach :/
    (ad3) adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  22. extra ;]



    natalialesz52

    OdpowiedzUsuń
  23. takich poradników przydało by się więcej.
    projekt jest nawet ładny

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kiedyś próbowałam projektować bluzeczki, ale nie miałam już cierpliwości, żeby stworzyć projekt wyglądający realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej ci wyszły oczy i włosy ;) Usta mi się nie podobają.ALE TRUDNO SIĘ JE ROBI. Doceniam twój talent. Bardzo ładne..... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. jest super ! Myśle , ze skorzystam :) Dodawaj więcej , jak najbardziej ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne ;) dodawaj takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  29. nadal nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie tylko że usta mi się nie podobają i oczy.Znaczy oczy byłyby fajne tylko z rzęsami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niedawno nauczyłam się tego,moge przyznać,że dość dobrz mi idzie..
    PS-Jeden z mojich projektów twarzy możecie zobaczyć w mojim apartamencie.Co prawda miała być to Rihanna,ale to był mój pierwszy taki projekt,a nie wszystko wychodzi za pierwszym razem perfect...

    wiktoria20011

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny,tylko usta mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki napewno się przyda.
    owszem, rób więcej takich poradników ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno kiedyś się przyda. Tylko weęcej takich ;) Ale usta za duże

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Dawaj więcej takich fajnych rad:)

    OdpowiedzUsuń
  36. noo. :) ja bardzo bym chciała więcej takich, nie jestem za dobra w projektowaniu. ;pp

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie może kiedyś spróbuję , i dziękuje za pomysł ;) domi0016

    OdpowiedzUsuń
  38. Super :D Czekam na więcej takich poradników, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna fryzura, jednak no czy usta nie są trochę za duże ;) Fajny poradnik :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  40. Usta za duże, oczy takie ... dziwne. Ale reszta jest ładna.
    Efekt taki średni, nieładny i niebrzydki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie chociaż ja bym dała mniejsze usta.Lecz to tylko moje zdanie. Tak czy siak wcale nie łatwo stworzyć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu , bleeee .To moje zdanie , myślę że każdy by potrafił taki zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnee. ;)
    Czekam na więcej poradników tego typu ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! Nigdy nie umiałam robić w miarę realistycznych twarzy (tylko zwierzęta mi wychodziły). Na pewno się przyda i oby więcej takich poradników.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny, skorzystałam z pomysłu i trochę dodałam, a oto wynik:
    http://img823.imageshack.us/img823/8053/83836004.png

    OdpowiedzUsuń
  46. Tylko włosy są fajne. Reszta według mnie jest wykonana na odwal się. Takie jest moje wrażenie. Z pomysłu na włosy skorzystam.

    Czekam na kolejny poradnik. Może bardziej mi się przyda. <33.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla ludzi piszących komentarze typu : okropne, umiem ładniejsze! - To zróbcie ładniejsze. Bo nie każdy tak umie.

    A moim zdaniem poradnik fajny, ale tego się nie da nauczyć robić. :) Trzeba mieć pomysł i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki, myśle że to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny pomysł. Czekam na kolejną część. ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. czekam na kolejne poradniki i próbuje swoich sil w projektowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Czym robiłaś te kosmyki na grzywkę?

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny poradnik. ;)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne ale chyba umiem lepie ale niektórym to się przyda

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy pomysł.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  55. Owszem , tak jak koleżanki twierdzę , że to świetny poradnik...


    Do Ania ; Dlaczego skopiowałaś po mnie gif?

    OdpowiedzUsuń