2011/12/29

Szafa w stylu etnicznym/indiańskim

Kiedyś dodawałam tego typu posty, potem przestałam - teraz chcę je wznowić i być może od czasu do czasu na blogu będą się one pojawiać. Powrót zaczniemy od stylu indiańskiego. Czym się on charakteryzuje?
  • frędzle
  • pióra
  • skóra
  • ostre geometryczne wzory
  • intensywne kolory
  • naturalne tkaniny
  • dodatki z surowców naturalnych (drewno, kamienie, pióra)

Poniżej możecie obejrzeć kilka ciuchów charakterystycznych dla tego stylu...

http://img839.imageshack.us/img839/3103/35165329.pnghttp://img576.imageshack.us/img576/5899/71926383.pnghttp://img861.imageshack.us/img861/3166/38596886.png

... i kilka ubrań dostępnych na Stardoll. Niektóre z nich są na wyprzedaży, więc jeśli coś Wam się spodobało to radzę się pospieszyć z zakupem ;-)

47 komentarzy:

  1. Mam kilka tych rzeczy. Bardzo fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest bardzo ciekawy,mam nadzieję , że będzie takich więcej, ale moim zdaniem trochę za krótki :).

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. ;D Bardzo pdoba mi sie ten styl ;) Oby więcej takich notek XD

    OdpowiedzUsuń
  4. extra post;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, oby takich więcej . ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Wszystko z frędzelkami :D
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wporzo, ale te fioletowe wdzianka jakoś nie bardzo etno są i nie jestem przekonana do tych "intensywnych kolorów". Że niby brązem bezę itepe to intensywne są?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, mnie się podoba. :)
    Przy okazji przypomniałam sobie, że miałam kupić tą spódniczkę za 50 sm. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Czekam na kolejne takie posty.

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziutencja - brązy i beże nie, ale zielenie, czerwienie, granaty i przede wszystkim pomarańcze, burgundy - owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wpis ;D - normalnie nie przepadam za indiańskim stylem, ale niektóre ubrania są spoko ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie post ciekawy, mnie sie nie przyda bo wiem na czym to polega ale mysle, ze pomoglas niektorym :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie mój styl, ale post spoko <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny artykuł. Mam kilka ubranek stardollowych z tego stylu; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka takich ubrań i większość jest fajna ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o więcej takich artykułów :D Poza tym zwróciłaś moją uwagę na kilka ubrań.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość rzeczy mama, ale kupię jeszcze bransoletki za 32 sm oraz naszyjnik za 28.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny artykuł,a niektóre rzeczy bardzo fajne są np; bandanka z rio i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie cierpię takich rzeczy!Może z wyjątkiem bandany która jest cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne rzeczy w starplazie. Myślę, że je kupię, poza tym faktycznie mają dobrą cenę i są oryginalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedna rzecz mi się spodobała: spódnica z Bonjour Bisou ale jej nie kupię :)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  22. Błagam, niech ktoś inny zajmie się pisaniem postów odnośnie mody (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Post jest ok,ja lubię ten styl i podziwiam ludzi na stardoll,którzy ubierają się właśnie po 'indiańskiemu',zazwyczaj wychodzi im to b.dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja osobiście lubię ubrania tego typu. Bardzo dobrze wyglądają w stylizacjach typu boho. A kolczyki piórka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny temat, oby tak dalej ;)
    Czekamy na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie kocham Indian! Mam bzika na ich punkcie... No i w realu się jeszcze niedawno podobnie ubierałam...

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  27. posiadam kilka rzeczy.;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Post jest bardzo ciekawy,mam nadzieję , że będzie takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy artykuł, lubię szfę w takim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam bandanę. Ale fajne też są tutaj dwie rzeczy :D

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ten styl, ale w rzeczywistości nie mam jakoś odwagi. :) Mam badanę, spódniczki obie brązowe, pierwszy sweter, naszyjnik, bransoletki, trzeci sweter:) Bo one stąd są chyba najładniejsze


    h879

    OdpowiedzUsuń
  32. spoko ale jednak wole inny rodzaj ubrań ale post co niektórym może się przydać

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy pomysł na posty.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  34. podobają mi sie z tego stylu tylko torebki z frędzelkami ale wyłącznie w kolorze karmelowym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mmm indiański kochamm takie ciuszki <33

    OdpowiedzUsuń
  36. również lubię artykułu o takiej tematyce.
    Styl świetnie sprawdza się w SD-wych stylizacjach. Jednak mam drobną uwagę torebka z Bizou t na pewno nie należy do tego stylu mimo frędzli.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny pościk. Interesujący. Oby więcej było takich! Podobają mi się te buty z frędzlami. :)





    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń