2011/12/22

Pomoc dla zwierząt

Już prawie święta, więc chciałabym was poprosić o pomoc dla tych, którzy sami poradzić sobie nie mogą. Chodzi mi
w szczególności o zwierzęta, które są tak przez nas kochane. Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że nie każdy psiak, kotek czy koń i inne pupilki mają idealne życie. Większość z nich walczy o przetrwanie. Czasami jednak trafia się szansa, że trafią do schroniska albo organizacji/fundacji, gdzie wiodą bezpieczne i w miarę dobre życie. Każdy chyba wie, że utrzymanie zwierząt wymaga dużo pracy i pieniędzy - pomyślcie zatem ile kosztuje utrzymanie 1000 psów, 1000 kotów lub kilkaset koni.

Pierwsza akcja, która jest jak na razie mało znana to "Karmimy psiaki". Przez kliknięcie, wypełnienie 3 rubryczek
i zatwierdzenie na mailu swojego "klika" dajecie pieskowi JEDEN posiłek. Myślę, że warto to rozpowszechniać, więc proszę was o wsparcie: http://karmimypsiaki.pl/
http://karmimypsiaki.pl/images/top-logo_kp.png

Kolejna akcja to fundacja Centaurus. Organizacja ta za datki wpłacane przez ludzi, adopcje wirtualne oraz przez 1% podatku ratuje konie z rzezi. Wiele z nich ma bardzo trudne życie, pracuje dzień w dzień na polu lub nawet trenuje jako koń sportowy. Kiedy już jest bezużyteczny i stary zostaje oddany na handel mięsem... Zdaję sobie sprawę z tego, że wiele z was nie ma kont bankowych, ale jeśli macie ochotę to pokażcie stronę swoim rodzicom, może akurat będą
w stanie wesprzeć tą fundację. Liczy się każda złotówka! http://www.centaurus.org.pl/
http://www.centaurus.org.pl/images/img-top.png

Jest również wiele stron, na których wystarczy jedno kliknięcie aby przyczynić się do pomocy.
Znajdziecie je TUTAJ: http://poomoc.pl/

Z góry dziękuję za przeczytanie artykułu, mam nadzieję, że wspomożecie przynajmniej jeden z podanych przeze mnie portali :) Jeśli znacie jeszcze jakieś, napiszcie w komentarzu a dopiszę do listy :)

37 komentarzy:

  1. www.pustamiska.pl - również wystarczy tylko kliknąć, za darmo. Ja skorzystam z pierwszej strony. Bardzo fajny pomysł artykuł :)

    Platine_star

    OdpowiedzUsuń
  2. pusta miska jest na http://poomoc.pl/ więc tak jakby już o tym wspomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kliknę. :)
    Fajnie, że na blogu pojawia się taka jakby pomoc. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kliknę.!
    Ja wiem ile kosztuje utrzymanie w domu 2 kotów z czego jednego dostałam podrzuconego pod drzwi i to jeszcze wiem przez kogo. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wspomagać takie akcje ! :)
    Często wchodzę na podane wyżej strony typu: pustamiska.pl czy pajacyk.pl ! I bardzo się cieszę, że napisałaś o tym artykuł ! To jedno kliknięcie, a tak wiele znaczy ;)

    kari...kari

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że kliknęłam. To ważne, żeby wspomagać takie akcje!
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami - zwierzęta też mają uczucia. Zasługują na szacunek i troskę tak samo jak ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. postaram się pomóc. :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz kliknelam aby nakarmic pieska ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. już klikam :)
    wejdźcie jeszcze na : pajacyk.pl i kliknijcie ;*

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem to nam różnicy nie zrobi jak poklikamy sobie aby pomóc :) Ja jak kliknę parę razy to mi weselej że komuś pomogłam :] Niestety nie znam innych stron ;/ ale jak na te wchodzimy regularnie to też jest dobrze :)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Nakarmiłam Atosa:)
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknę, z pewnością. ;) Trzeba popierać takie akcje. To ważne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam i potwierdziłam w e-mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To miłe, bardzo często klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała notka,fajnie że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla nas klik a komuś to życie ratuje .
    Czasami jak czytam takie rzeczy to aż płakać mi się chce . jak ludzie mogą np. wyrzucić psa przed klatkę gdzie jest zima ?! kurde mnie to jak wkurza . chętnie bym takim ludziom dowaliła . po prostu to jest chore żeby tak zwierzęta traktować . i super że o tym napisałaś bo to jest warte żeby o tym pisać .

    OdpowiedzUsuń
  18. Napewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam.Biedne zwierzaki :-(


    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  20. biedne zwierzątka :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiste, że pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  23. miło że stardoll i my bierze udział w taki akcjach ja już kliknęłam :)))
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesłałam im ok. 700zł ze zbiórki szkolnej i poza. ;) Ogólnie chętnie się udzielam do takich rzeczy, bardzo często ich wspieram.


    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja klikam czasem w "pustamiska"

    OdpowiedzUsuń
  26. Codziennie wchodzę na pusta miska. POmagam zwierzakkom wchodzac na sornki ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla zwierzaków - wszytsko

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście że pomogę. Te zwierzęta liczą na nas....

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń
  29. Łza się w oku kręci gdy słyszy się o głodnych zwierzętach, chyba się rozpłaczę :-(

    OdpowiedzUsuń