2011/12/28

Nadchodzące darmówki z klubu

Jeśli jesteście już zapisani do klubu, wystarczy poczekać aż osiągnie on daną liczbę członków, a jeśli nie to:
1. Wejdź na speedyaccess.info/ lub dontfilter.us/ lub anonr.com/
2. W okienko wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2961280&action=ma&ac=2961280

Wraz z wzrastającą liczbą uczestników będziemy dostawać prezenty takie jak na obrazku:
http://img6.imageshack.us/img6/1133/darmowki.png
_______________________________________
Reklama
Witam.Założyłam bloga, by pomóc Wam w sprzedaży ubrań,biżuterii i mebli. Prosze o dodanie sie do obserwatorów: kupujcie-licytujcie.blogspot.com REKLAMY SĄ ZA DARMO! pozdrawiam. Agnieszka020

53 komentarze:

  1. PS Można już sprzedawać dior

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem zapisana i sie nie zapiszę;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, jestem. CZekam na pierwszą darmówkę. Fajnie można ją wykorzystać
    !
    ad3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się te prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałabym się, gdyby były jakieś ubrania ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie najlepsze one... no ale się zapisze bo może coś się przyda... najlepszy z tego wszystkiego jest fortepian ;)

    __olcia--

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zapisana :) Podoba mi się fortepian xd i telefon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę kiczowate te prezenty XD
    Ale może się zapiszę, mebelki mogą się przydać. XD

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zapisana ;-) Mi się bardzo podobają, ale nie wszystko musiała być różówe ;/

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zapisuję się. Nic mi się nie spodobało. Wszystko takie za bardzo różowe;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrzebne mi do szczęścia są te przedmioty <:

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem, ale się zapiszę.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem zapisana,nie zamierzam tego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zapisana. Te darmówki były w spoilerach. Całkiem fajne, choć trochę za różowe. Podoba mi się telefon.

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze są kiczowate wg mnie. Nie należe do klubu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy komukolwiek opłaca się zapisać się do tego klubu, bo darmówki znowu są beznadziejne.. - no chyba, że ktoś chce sobie zrobić jaskrawo-różowy apartament xD Mi się raczej żadna z tych rzeczy nie przyda, ale jestem już zapisana do tego klubu, więc może uda mi się do czegoś wykorzystać ten telefon i ramkę - reszta rzeczy niestety trafi do schowka ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się pianino szkoda że różowe ale ujdzie może się zapiszę.

    martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zapisana ;D Może te rzeczy się kiedyś przydadzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem członkiem i coś czuję że wszystkie te darmówki pójdą do schowka

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie skorzystam ;/ No,chybaże dla tego telefonu...
    kreacja16

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już jestem w klubie, ale dzięki za info bo darmówek z klubu nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam zamiaru się tam zapisywać.Za dużo różowiastych rzeczy XD

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisałam się przedtem . wtedy jak była kosmetyczka i żyrandol itd. i nie muszę się już więcej zapisywać tak ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem zapisana, rzeczy mi się nie podobają, takie jakieś kiczowate. Ostatecznie można wykorzystać ramkę i ten telefon.

    OdpowiedzUsuń
  25. troche za rozowo ;p ale moga byc.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisałam się, ale rzeczy i tak mi się nie podobają ..

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zapisze się, rzeczy nie bardzo mi się podobają...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja tak.Chciała bym bardzo mieć tą odlotową kosmetyczkę

    OdpowiedzUsuń
  29. Fuj! Kiczowate darmówki. Nie zamierzam być w tym blogu !

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  30. WoW ! Super... Z tych darmówek z tego klubu można robić już pokój, bo tyle tego mam. Na szczęście zapisana jestem. W razie czego może coś się zawsze przydać :D
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  31. niestety jestem w klubie. ;/ Okropne.

    OdpowiedzUsuń
  32. takie o.. wczesniejsze byly duzo ladniejsze

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie zapisałam się do tego klubu i się nie zapiszę. Wszystkie darmówki wydają mi się być nieco kiczowate, może przez ten róż. I nazwę. Disney kojarzy mi się z Hannah Montaną, a ta z kolei z kiczem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic mi się nie podoba więc nie zapisuję się.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  35. Kicz i tandeta ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zapiszę się. Te meble są strasznie kiczowate i .. mega różowe.

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  37. Za różowo ;< Tylko telefon mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie zapiszę się, sam kicz.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisałam się najbardziej podoba mi się pianino i kuferek na biżuterie aczkolwiek telefon też będzie można ciekawie wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne tylko niestety różowe
    ale kto lubi róż może skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już dostałam! Nawet fajne to lustro-gwiazdorskie! :D




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo matko.. ale różowo.. nie dziękuje , nie przepadam za tym odcieniem.. Ymm , a poza tym rzeczy kiczowate ;O kiedyś to były fajneee darmówki...

    OdpowiedzUsuń