2011/12/31

Makijaż krok po kroku - Sylwestrowo

Witam wszystkich :D Na początku chciałabym życzyć Wam mile spędzonego ostatniego wieczoru w tym roku, i żeby
w nadchodzącym 2012 spełniły się Wasze marzenia, itp itd. No ale nie jestem tu po to ^^ Chciałabym przedstawić Sylwestrowy tutorial na makijaż. A że dziś wyjątkowy dzień, mam tu dwa makijaże. Zapraszam ;)

Makijaż 1.
Jest to prosty makijaż, do którego będziecie potrzebować:
- najlepiej dwóch odcieni niebieskiego,
- czarnego cienia,
- białego/szarego cienia,
- białej kredki,
- ewentualnie niebieskiej kredki
+ róż, tusz do rzęs - wg upodobań
Oprócz tego użyłam ciemno-różowej szminki i błyszczyka; również wg upodobań.

Krok 1.

Nanosimy ciemnoniebieski cień wokół zewnętrznych kącików (około 2-3 warstwy, tak, żeby nachodziły na siebie, hmm, jak by to ująć... płynnie).

Krok 2.

Używając czarnego cienia cieniujemy obszar zewnętrznych kącików oczu.

Krok 3.

Nanosimy warstwę szarego cienia na powieki.

*Krok 4.

Niebieską kredką zaznaczamy dwa punkty, nanosimy trochę jasnego niebieskiego.

Krok 5.


Nakładamy tusz wg upodobań; malujemy ciemno-różową pomadką wewnętrzny obszar ust.

Krok 6.

Jako że jest to sylwestrowy makijaż, można pozwolić sobie na błyszczyk - bez przesady, pomijając zewnętrzne krawędzie; używamy różu, by podkreślić kości policzkowe.
*Krok 7.

Wokół różowej pomadki malujemy pomadką o odcieniu cielistym (?).

I gotowe :)

Makijaż 2.
Tu z kolei pojawi się więcej barw; będziecie potrzebować:
- czarnego (tego płynnego, nie mylić z kredką) eyelinera,
- czarnego cienia,
- różowego cienia,
- pomarańczowego/żółtego cienia,
- jasno-różowej, niebieskiej i białej kredki.
+ róż wg upodobań
Krok 1.

Eyelinerem malujemy górną i dolną linię rzęs, tak jak na obrazku.

Krok 2.

Czarnym cieniem malujemy zewnętrzną połowę powieki.

Krok 3.

Dodajemy różowy cień.

Krok 4.

Poprawiamy "niedoskonałości" czarnym cieniem.

Krok 5.

Łączymy w całość naszą kompozycję za pomocą żółtego i pomarańczowego cienia.

Krok 6.



A tu w ruch wchodzi kredka - tworzymy trzy linie: górną różową, dolną niebieską, i środkową - białą.

I.. gotowe ;)


To tyle na dziś. Mam nadzieję, że makijaże przypadły Wam do gustu; jeśli macie jakieś zastrzeżenia, zapraszam do komentowania.

Jeszcze raz - miłego sylwestra,
niebieska53 :)

53 komentarze:

  1. Mi się podobają : )

    Girl..Mania...

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się makijaż nr 2, ale nie nazwałabym go sylwestrowym.
    Dla mnie na sylwka to powinno być dużo brokatu, sztuczne rzeczy i makijaz powinien sie blyszczec, no ale to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobaja . Nie lubie jak jest za bardzo swiecący . Te sa w sam raz :D Czekam na wiecej notek :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Trochę racji Ma Gosia. Za mało sylwestrowy ten make-up ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne makijaże, b. mi się podobają, szczególnie ten drugi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się oba bardzo podobają, a szczególnie ten drugi. Są takie jak mi się podobają :) oby więcej poradników.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nawet


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja , sylwestrowy makijaż powinien się błyszczeć itd. ale gdy się tak zrobi na stardoll wyjdzie po prostu kiczowato :) .

    Może mi ktoś powiedzieć na której stronie są te oczy ? Bo nmg znaleźć :D

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te porady na temat make-up. Są świetne! :)




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent ; o
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nawet :) Pierwszy mi się najbardziej podoba.


    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  13. Czeeemu ja nie mam tych niektórych rzeczy ! :((
    Zajeeeefajne ;** ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy mi się nie podoba, drugi jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się drugi jest lepszy. A to makijaż 2 wykonany na gabisia9

    http://imageshack.us/photo/my-images/829/beztytuu2xx.png/

    Udanego sylwestra
    BlackPearl12

    OdpowiedzUsuń
  16. Te usta w makijażu pierwszym jak dla mnie całe lepią się od błyszczyka. x_X

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się bardzo podoba, bardzo dobrze że nie są takie świecące i sztuczne, nienawidzę ichhh! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten drugi jest fajny, ale ja bym użyła innych kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Drugi bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne makijaże no i sam poradnik :) Dzięki też za życzenia i oczywiście wzajemnie :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  21. a mnie się bardzi podoba ten makijaż :) dziękuję za poradnik :*

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  23. @Gosia: sztuczne rzęsy? Błagam.
    Co do brokatu to się zgadzam - ale nie za dużo i raczej tylko na oczach. Co nie znaczy, że wszystko ma się zlepiać i mienić. Dużo nie znaczy lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się nie podobają te makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba są ładne,ale nie za bardzo sylwestrowe

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyda się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się bardzo podobaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie! Masz talent.

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  29. Do osób,które mówią,że makijaże się za bardzo błyszczą - wystarczy użyć cienia luxe(nanieść trochę na oko,a potem cofnąć 'błysk' zostanie ;D).Moim zdaniem makijaże są świetne,chyba taki wykonam,mam potrzebne kosmetyki i do 1 i do 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. *moje pierwsze zdanie/chodziło o nie błyszczą/

    Ale ze mnie gapa xd

    OdpowiedzUsuń
  31. SUPER.! Oba śliczne, ale chyba bardziej podoba mi się ten drugi ;) Taki kolorowy, extara na sylwestra ;D

    Xala-.-

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się podobają, zwłaszcza 1-wszy;)))
    Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego wieczoru sylwestrowego i szampańskiej zabawy;))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy jest zaje.. fajny ! A drugi faktycznie mógłby się trochę bardziej błyszczeć. Trochę Luxe ? Albo jakiś dodatek. Ale coś by musiało tu dojść. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. makijaż fajny i bardzo ładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  35. W pierwszym makijażu usta i oczy jakby do siebie nie pasują. Za to druga wersja jest świetna - kreatywna i pomysłowa.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  36. mi sie bodobają są super

    maitelato

    OdpowiedzUsuń
  37. Hm, bardzo ładnie wykonany, staranny i stonowany. Bardzo lubię takie makijaże i myślę, że ten także się nada. Jest wspaniały, nie błyszczy, jest pełen życia! Kolory które składają się na tę "bombę" są bardzo dobrze dobrane. Czerwień sprawiła tutaj, że staje się kuszący i powabny, żółć i pomarańcz musnęły go słońcem, róż i błękit go rozjaśniły, a czerni- jako bazy, podstawy oczywiście nie mogło tam zabraknąć. Powinny ukazać się tam także niebieskie oczy, które idealnie wpasowują się w ten motyw. Jest bardzo profesjonalny, nowoczesny i stylowy. Nie mogę przejść obok niego obojętnie. Pomalowałabym jednak mocniej dolne rzęsy- nie górne! gdyż wskazane jest to przy tym o kształcie oczu.


    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  38. (powyżej opinia makijażu drugiego)

    teraz makijaż 1:
    nie pasują tam te "sylikonowe" usta. Nie powinno pojawić się to przebarwienie, nie- gdy pojawią się już takie granaty. Ocena dla niego to niestety 4/10. Katastrofą są te rzęsy i "rozbielenie" oraz jak mówiłam - szminka. puder na policzkach jest bardzo dobrze dobrany ale chyba tylko on. Eyeliner jest okropny, nie wspomnę o tych granatowych tonach. Gdyby usta były ostro czerwone- całość, pełne. Co do kroku 6 i 7: błyszczyka- jeśli już, całe usta powinny być pomalowane cielistą kredką. Bez "nabłyszczacza"- jeśli już - całe usta, nie 1 fragment ich. A ten makijaż wyzbyć się powinien pomalowanych rzęs. Delikatna "smuga" tzw. poświata powinna pojawić się do połowy powieki, gdyż to bardziej Sylwestrowe. Mocne akcenty sobie darujmy. :)

    hannah879 (makijaż 1- część druga komentarza)

    OdpowiedzUsuń
  39. obydwa makijaże mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne. ! Na pewno spróbuję zrobic jeden z nich.

    OdpowiedzUsuń
  41. Drugi mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Drugi chyba bardziej mi się podoba. Próbowałam go zrobić ale coś skiepściłam... Zrobiłam z tego całkiem coś innego. xD
    *Olaprz131*

    OdpowiedzUsuń