2011/12/29

Modowy werdykt 1

Witajcie kochani. Przez okres świąteczny nie pisałam z wiadomych powodów. Ale teraz do Was przychodzę z pierwszą częścią modowego werdyktu. Muszę Wam powiedzieć, że wylosowałam dość dobre stylizacja, bo nie w nich żadnego wybryku natury, co mnie bardzo cieszy. A, zapomniałabym, mój mini konkurs wgrywa Niunia_60 - masz 24h, aby zgłosić się po nagrodę w mojej Kg. Dobra, przechodzę do tematu.

Lola-chan
Stworzyłaś mroczny i elegancki zestaw z elementów ze Świątecznego Voile. Jest poprawnie, ale brak zachwytów. Denerwuje mnie lekko ten tatuaż pod rękawem sukni, który nie wygląda korzystnie w tym komplecie. Gdyby nie te nakrycie głowy, całość byłaby lekko banalna i tandetna. Radzę trochę urozmaicać swoje stylizacje elementami z innych sklepów, zawsze wygląda to bardziej kreatywnie. Dużym plusem są usta, które bardzo pasują do całości. Ocena: dobry.

Marcelq
Miałeś ciekawy pomysł, który po części zrealizowałeś. Podoba mi się połączenie spodni z PPQ i złotego kołnierzyka. Natomiast nie pasuje mi tutaj ta torebka. Gdyby nie ona, miałbyś czarno-złoty zestaw, z domieszką czegoś jasnego, co byłoby bardziej "fashion". Ta koszulka też mi tutaj nie bardzo gra. Trochę mi się gryzie z resztą. Nie pasuje "stylistycznie"? Sama nie wiem jak to ująć. Poza tym wiem, że stać cię na więcej. Moja ocena dla Ciebie to dostateczny.
Miss_Monika_2
Tutaj już nie jest tak dobrze jak u reszty. Głównym minusem, jak dla mnie, są te kiczowate oczy z piórek. Zupełnie mi się nie podobają. Plusem jest fryzura, bo jest dokładnie wykonana i nie wieje od niej tandetą. Ale ten zestaw, mimo wszystko, jest bardzo, bardzo ubogi i pusty. Bluzeczka z Basic, spódnica z PD i te kwiatki. O właśnie, jeszcze malutkim plusem może być to, że trzymałaś się kwiatowego motywu, ale ta róża na torbie nie wygląda ciekawie. Buty są zbyt ciężkie i nie pasują do "sukienki". Niestety, moja ocena to dopuszczający.

modna566
Tutaj widzę oryginalność i nutkę finezji. Stylizacja jak najbardziej na plus, choć straszliwie irytują mnie te buty, które tutaj nie bardzo się sprawdzają. Masz dość rzadko spotykaną fryzurę, co jest plusem. Stworzyłaś wielowarstwową górę stroju, co też mi się podoba. Torebka trochę nie pasuje odcieniem, ale to szczegół. Twoja twarz wydaje mi się taka.. lekko nijaka. Dlatego dobry.
Shao
Chyba najlepsza stylizacja dzisiejszego dnia. Nie wiem co mnie do niej tak ciągnie, ale podoba mi się. Może dlatego, że ten streetowy klimat cały dzień chodzi mi po głowie? Gdyby ta aktóweczka miała odcień bardziej zbliżony do kurtki, to byłoby świetnie. No, ale to nie Twoja wina. Mogę się przyczepić do krzywo założonych podkolanówek, lub butów. W każdym bądź razie, coś tam jest nie tak. Twarz jest rewelacyjna. Ocena to bardzo dobry.


Mam nadzieję, że nie zraziłam Was do siebie, a nawet jeśli to trudno. Oceniałam tak, jak czułam.
Niedługo z tamtych zgłoszeń wylosuję kolejną piątkę.
Pozdrawiam, Roks.

67 komentarzy:

  1. zgadzam się z tobą i uwarzam ze ostatnia stylizacja jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do mojej oceny sie nie zgadzam . ;/
    Miss_Monika_2

    Pierwszy !!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, fajnie... gdybym ja była pod werdyktem to nie byloby zbyt dobrze (czytaj ocena dopuszczający). Podoba mi się werdykt bo widać po redaktorce, że zna się dobrze na modzie. Wielki plus +

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie drugi .. ;/
    A i po za tym .. teraz właśnie akurat mam brzydką stylizacje .. nie wiedziałem że dziś będziesz oceniać xd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podoba się przedostatnia stylizacja, jest taka jak lubię. Uwielbiam tą spódnicę, fajnie, że oceniasz surowo XD Jednak to kwestia gustu i nie należy brać uwag do siebie. Każdy ma własny styl. A to już od stylistek zależy czy coś zmienią, czy zostawią tak, jak jest ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blogg , ja sie zastanawiam czy nie usunąć swojego konta na sd ,ale chciałam ci powiedzieć , że polecam tego bloga [ stradoll i my ] na swoim , czy miałabyś dobre serducho i dodała sie do obserwatorów ?
    Bardzo prosze ♥
    super blog kolorowa dusza ♥ ' czytam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Marceleq ma ładne spodnie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ostrrrro oceniałaś ;D

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami ;) Chociaż stylizacja Miss_Monika_2 nie jest w końcu aż taka zła. Gdyby nie te oczy i kwiat na torebce, byłoby całkiem ładnie. Jednak skromnie. ;)
    corni290

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny temat;d


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobają wszystkie stylizacje, ale najbardziej przypadła mi ta piąta ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś jest w tej ostatniej stylizacji. Według mnie jest spokojna, a twarz dollki nadaje taką... tajemnicę.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia stylizacja wg mnie na dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się najbardziej podoba stylizacja modnej566, potem Marcelq i Shao

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ocenki:
    Lola-chan: dostateczny
    Marcelq: dobry
    Miss_Monika_2: niedostateczny
    modna566: bardzo dobry
    Shao: dobry
    Miss809

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z Tobą. ostatnia stylizacja wymiata. ;D

    AvrilkaForever

    OdpowiedzUsuń
  17. ta rzedostatnią koffam ♥ dalabym naj naj naj dobry hah..

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja Shao i zgadzam się z oceną :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są świetne!Tak jakby prosto z wybiegu

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie Marceleg jest najlepesza tutaj :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tobą. Ostatnia osoba (wy chyba nie wiecie) jest jedną z redaktorek bloga we-design-stardoll.blogspot.com

    Jest to bardzo ciekawy blog za stylizacjami, poradami i metamorfozami.

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  22. A to się trzeba zgłaszać do modowego werdyktu . ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. całkowicie nie zgadzam się z ocenami,ale są gusta i guściki i o gustach się nie dyskutuje : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się zgadzam z ocenami.Chciałabym,żebyś mnie tak oceniła.

    Kennedy890

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie się najbardziej podoba modna566 . :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsza jest ta Marcelq, choć wszystkie są fajne.
    ad3

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepsza stylizacja jest Shao


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie stylizacje są świetne !

    zapraszam na blog:
    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie wszystkie są Piękne ! Wymagały pomysłowości, czasu i poświęcenia :)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  31. stylizacja marcelq jest spoko. A co do reszty mam nieco inne zdanie. Trzecia stylizacja jest fajna i pomysłowa. Gdyby nie oczy spódniczka by się nie nadawała.

    OdpowiedzUsuń
  32. B. ładnie wszystko opisałaś. :)
    A najbardziej podoba mi się - tak jak tobie stylizacja Shao. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie podoba się stylizacja Shao a reszta jest taka sobie.Nie zgadzam się też z niektórymi ocenami.Ale cóż...Każdy ma swoje zdanie i odczucie : ))

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  34. moim zdaniem nie masz racji jesteś dziewczyną zgrywającą jakąś modnisię
    bez gustu . Miss_Monika_2 wygląda super a ty jej po prostu zazdrościsz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uważam że ostatnia stylizacja jest najlepsza, ale moim zdaniem zbyt ostro oceniłaś Marcelq :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Huh?! Ja się nie zgłaszałam. No ale dobra

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się ten post i Twój styl pisania, jednak oceniłabym inaczej :3

    1.Stylizacja kompletnie nie w moim guście. Wszystko z Vojle Holidej. Mroczny kicz.
    Dopuszczający+
    2.Świetny outfit. Wszystko do siebie pasuje. Najlepszy z tych przedstawionych.
    Bardzo dobry
    3.Tu się zgadzam.
    Dopuszczający
    4.Stylizacja zwyczajna. Nie moje klimaty. Trochę hipisowski look. Dostateczny+
    5.Podoba mi się to zestawienie, jednak przeszkadza wystająca bluzka. uważam, że jest za duzo warstw na górze.
    Dobry

    Sorki, że tak się rozpisałam. Wiem, że Ty jesteś redaktorką, ale lubię wyrażać swoje zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Osobiście uważam że modna 566 była lepsza, świetnie zabawiła się kolorem różu który jest trudny do wykorzystania - trzeba uważać, żeby nie wyszło kiczowato. Poza tym bardzo dziękuję za pozytywną ocenę i ciepłe słowa z Waszej strony, to miłe że ktoś docenia moją pracę :D Jestem też miło zaskoczona że musunia czyta mojego bloga - naprawdę, dziękuję.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  39. Miss_Monika_2 faktycznie nie wyglada tak zle, ale to jest Twoja opinia :)). Zgadzam się natomiast, że najlepszą stylizacją jest ta ostatnia ;)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  40. Najlepsza jest ostatnia stylizacja ♥
    Natomiast stylizacja modna566 mi się w ogóle nie podoba, nie chcę być dla nikogo niemiła, ale sądze, że przesadziła z oryginalnością, ale w sumie to wolę już wyglądać tak niż tak jak połowa nowych członków stardoll'a :)

    OdpowiedzUsuń
  41. według mnie najlepszą stylizację ma modna566

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten post jest bardzo ciekawy , inny.
    Jak najbardziej zgadzam się z Twoimi opiniami i dobrze, że oceniasz surowo.
    Myślałam, że tylko mnie nie podobają się te oczy z piórek :D .
    Ciekawe kiedy będziesz oceniała moją dollkę :3.


    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  43. najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja.:d

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzieki za ocene i za to ze niektorym sie podoba moja stylizacja chociaz ja sama tak nie twierdze ale musze przyznac ze stylizacja Shao jest najlepsza i z tym zgadzam sie z Roksetka .

    modna566

    OdpowiedzUsuń
  45. Wtf? ja nawet tego nie czytałam.x d

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń
  46. Napewno mnie zjedziesz, ale to nic, zgłaszam się
    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  47. Niektóre stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobają mi się twoje werdykty :) Widać, że znasz się na modzie =}
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  49. zgadzam się z tobą Roksetka, ale ta przedostatnia stylizacja do mnie nie przemawia. Może to dlatego że nie lubię albo nawet nienawidzę tych włosów. Ostatnia stylizacja jest piękna,sama bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  50. RADZE POPRACOWAC NAD ORTOGRAFIA, BO NIE PISZE SIE ''W KAZDYM BADZ RAZIE''. :/ PODSTAWOWE BLEDY. TERAZ W TYCH SZKOLACH TO NICZEGO NIE UCZA...

    OdpowiedzUsuń
  51. Die ostatnie stylizacje są najlepsze, jednak najbardziej podoba mi się modna566.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  52. Można się teraz zgłosić do werdyktu?
    Bo bym była chętna.
    TeiLea

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak dla mnie to masz gust i ubiór bardziej z lat 80.. Moim zdaniem tak bardziej dla "bogaczy".

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  54. Przesadzasz... Albo się podlizujesz, albo za bardzo jedziesz... Tak, takie jest moje zdanie i kij wam w oczko ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. @Scene Darling . ♥ / MileyStarxD
    wtf,to,że pisze to co myśli i ma racje to nie jej wina?

    OdpowiedzUsuń
  56. Rady są bardzo opcjonalne, to kwestia gustu, a każdy przecież patrzy na te stylizacje z innej perspektywy. Według mnie jednak Roksetka ma rację, pod wieloma względami, nie rozumiem jednak czemu ostatniej stylizacji dała bardzo dobry. Kolory wcale się nie łączą i nie są najlepiej dobrane. :)Aby było bardzo dobry powinno kilka elementów być inaczej, np. ten szalik, kurtka, i- legginsy, które psują cały efekt.

    Według mnie minus dobry

    hannah879

    OdpowiedzUsuń
  57. ja może się nie znam ale mi się parę podoba ale każdy ma inny gust i każdy lubi co innego

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie ładne, ale mi się najbardziej podoba trzecia.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  59. Aaa tam ;d Nie wiem dlaczego, ale najbardziej podoba mi się stylizacja Marcelq ;) Nie rozumiem werdyktu x,x
    Wszystko pasuje- barwy są świetnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję wszystkim dziewczynom! Fajne stylizacje! :D




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń