2011/12/21

Loteria

Mam dla was kolejną loterię, warunkiem jest wypełnienie danych w pewnej akcji, poniżej podaję instrukcję. (oczywiście dane nie muszą być prawdziwe jeśli ktoś nie chce)

1. Wejdź w obrazek poniżej:

2. Wypełnij formularz i zapamiętaj datę urodzenia oraz nr. telefonu który podajesz
3. Kliknij "Zapisz się teraz"
4. Zaznacz we wszystkich ofertach NIE i kliknij na "Kontynuuj aby wygrać" (x 2)
5. Wpisz datę urodzenia podaną wcześniej oraz nr. tel. i kliknij "Kontynuuj aby wygrać"

Aby wziąć udział trzeba być obserwatorem bloga, spełnić podane wcześniej
punkty i napisać w komentarzu swój nick :)


Do wygrania:

10 x 10 stardollarów
5 x 20 stardollarów
1 x 100 stardollarów

Wyniki w piątek! :) POWODZENIA

74 komentarze:

  1. zg się już idę wypełnić formularz...

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  2. z
    g
    l
    a
    s
    z
    a
    m

    s
    i
    e

    wypełniłam formularz :)
    i oczywiście jestem
    o
    b
    s
    e
    r
    w
    a
    t
    o
    re
    m:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłam wszystkie kroki
    zgłaszam się!

    KeshaSabert

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się nie zgłaszam bo tego nie wypełnie...


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się i wypełniłam.Bodzia1998.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się zrobiłam wszystko

    HannaLovePretty

    OdpowiedzUsuń
  7. Zg się . :D .
    Myszulka122
    Juuż . ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;)
    Jestem obserwatorem i wypełniłam wszystko ;)
    Sloneczko-12

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie otwiera mi się,zg się.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypelnilam punkty , jestem obserwatorem :) .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  11. już wszystko wypełniłam, zgłaszam się :)
    czarnaMelissa

    OdpowiedzUsuń
  12. wypełniłam wszystko :) obserwuję

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  13. zg sie i wypelnilam punkty


    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  14. zg sie akukula i juz wypełniam formularz :) a i jestem obserwatorem xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;)
    Już wypełniłam.
    corni290

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, wypełniłam wymóg.



    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam sie ;) wypełniła już

    OdpowiedzUsuń
  18. Połowa z was nie wypełniła formularzy. Nie ma to jak kłamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem obserwatorem
    tego bloga.
    Mój nick
    na stardoll
    to kasiulka-12.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypełniłam :)
    i wszystko zrobiłam ;)

    Miss.Madzinka98

    PS: Niewiem czy jeszcze wejdę na blogi i stardoll, więc :

    WESOŁYCH ŚWIĄT :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zglaszam się, już wypełniam ;P

    MissSuzi17

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobione :) . Może wygram zakupy w H&M :dd .

    NoPinkLady

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam sie :) formularz już wypełniony ;p
    klaudi2711

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się a formularz wypełniony ;)

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  25. zg się, wypełniłam formularz

    Melka160

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się wypełniłam :D
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  27. Wypełniłam ; )

    klaudynka016

    mam nadzieję, że chociaż tym razem wygram w końcu ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;)
    Już idę wypełniać.
    diament44

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się i wypełniłam ; ))
    Kina87

    OdpowiedzUsuń
  30. Więc tak:
    Zgłaszam się (czemu nie :)
    Wypełniłam formularz tylko nieprawdziwie
    A mój nick na stardoll to
    Blanka.Weee
    I jestem obserwatorem ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    formularz wypełniony
    jestem obserwatorem bloga

    kotblack

    OdpowiedzUsuń
  32. Podałam prawdziwe dane, fajnie by było wygrać 1000zł na zakupy ;)

    Zgłaszam się, MissPaulaa1112

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i zadanie wykonane ;)

    jula145

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię podawać swoich danych, raczej nie wypełnię :) ;d

    kari...kari

    OdpowiedzUsuń
  35. ps. warkocze wróciły do evil pandy

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się.
    /MorbidAngel7

    OdpowiedzUsuń
  37. wypelnilam :)
    zglaszam się

    WikaMiss13

    OdpowiedzUsuń
  38. Wypełniłam formularz, zajęło mi to jakiś kwadrans .
    Zg się


    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  39. Wypełniłam formularz i oczywiście jestem obserwatorem bloga więc się zgłaszam ;P

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogarnelam, wypelnilam :D
    Zglaszam sie!

    AleksaPL

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się wypełniłam formularz jak w instrukcji :)

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem obserwatorem, wypełniłam formularz i zgłaszam się. Mój stardollowy nick to maragwiazda2 :) Życzę całej załodze bloga wesołych świąt.

    maragwiazda2

    OdpowiedzUsuń
  44. jestem obsserwatorem,wypełniłam formularz no i się zgłaszam oczywiście :)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się

    backless

    OdpowiedzUsuń
  46. wypełniłam : )
    i tak nie wygram ale,a nuż widelec : )

    OdpowiedzUsuń
  47. Wypełniłam i zgłaszam się.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  48. Już kiedyś wypełniałam. Zgłaszam się, Shao.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wypełniłam i się zgłaszam
    majkaaax3

    OdpowiedzUsuń
  50. Heejka : * Zapraszam na Bloga z Inspiracjami . happinessx333.blogspot.com Kto może bardzoooo proszę o dodanie się na obserwatora . ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. do Mówmigaba :
    Nie ma to jak kłamac??
    i kto to mówi. sama kłamiesz!!!!!!
    zarabiasz na tych loteriach!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszustko zrobione :)




    Mój nick fanciunia

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. zg sie! Selcia_23
    wypełniłam ankietę:P

    OdpowiedzUsuń