2011/12/23

Kalendarz HB

Natomiast w 23 okienku kalendarza z Hot Buys'ami możemy znaleźć naszyjnik. Od dłuższego czasu się jemu
przyglądam i nie mogę rozszyfrować co jest tam napisane, ale to nie jest wcale takie ważne. Jego cena
wynosi 8 stardollarów, więc jak na naszyjnik i jeszcze HB, to myślę, że cena w sam raz. Ja bardzo
lubię takie dodatki, więc na zakup takiego naszyjnika także się skuszę. Podoba wam się? Kupicie?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, którym wręcze stardollary na zakup artykułu.

116 komentarzy:

  1. Ja chyba nie kupię ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kupię.. jak dostanę kaskę ;) tam pisze "dream". może się nie doczytałaś, bo jest "r" pisane kursywą, a w Polsce się takiego nie używa ;) Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest boski ! <3 Już go mam ;)

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  4. na naszyjniku pisze "dream" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie pisze dream, a wgl śliczny ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i w końcu coś nowego, a nie np. "kocie uszka" w kolorze niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny!

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  8. dream.. kojazy mi sie it z spaniem xd mozee.. moze kupie

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto mi go zasponsoruje ? Nie stać mnie mam 1 sd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm napis 'dream', ale nie wiem czy kupię ;) Zastanowię się ;p
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe :)
    backless

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem spoko.
    Na nim jest napisane "dream" :))

    OdpowiedzUsuń
  13. tam pisze DREAM. -.-
    DeathAlive.

    OdpowiedzUsuń
  14. jest tam na pisane dream - marzenia .
    a to r jest pisane bo ang. a oni tak piszą .

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  15. LUDZIE! jak jedna osoba napisze, że jest "dream", to 300 innych już nie musi! ŻAL!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest ładny, podoba mi się może kupię :D
    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny jest,ale ciągle brak kasy
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ;) Teraz coś te HB staniały ^.^ Kupię, jak będę miała za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. na naszyjniku pisze dream

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się bardzo śliczny

    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej kupię ;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba ne kupię ale się zastanowię.

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny <33333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisze tam DREAM. ;-) Trzeba się nauczyć najpierw czytać, potem pisać a nie na odwrót;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny, w końcu coś nowego c:
    MissLucy00029

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. tam pisze po prostu dream i nie wiem jaki problem w odczytaniu tego

    OdpowiedzUsuń
  28. Super jest, kupiłam,a jest tam napisane "dream" :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Tam jest napisane "dream" czyli "marzenie".

    OdpowiedzUsuń
  30. Na zawieszce jest napisane "dream", jak koleżanki u góry już napisały. :)
    Gdyby nie to różowe ciulstwo byłby ładny.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny :)

    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  32. ja go nie kupię, ale jest bardzo ładny ;)

    MissSuzi17

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny, ale nie mam kasy na jego zakup ;dd

    OdpowiedzUsuń
  34. mi się bardzo podoba, jest taki błyszczący xd
    czarnaMelissa

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmmm.. Ten post jet trochę dziwny, bo na barwnych jest taki sam odnośnie tego naszyjnika.

    Ogólnie, wisiorek podoba mi się.

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  36. Tam jest napisane : dream

    Ładny ;)

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba się skuszę. Na naszyjniku jest napisane Dream-marzenie.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Może sobie zafunduję ;)

    Claudi241

    OdpowiedzUsuń
  40. nie lubie krótkich naszyjników

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie wiem co tam jest takiego w napisie ,,DREAM" żeby nie było że kogoś obrażam po prostu tak się zastanawiam xD ......... wracając do naszyjnika jest meGGa ♥♥♥♥♥♥♥♥ zgłaszam się ;)) ;*
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie jest fajny, napewno go kupię.
    kristen275

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja na początku też nie mogłam rozszyfrować co tam jest napisane, ale przy przybliżeniu widać ,że pisze tam "dream". Nawet fajny, tylko te różowe koraliki są trochę tandetne jak dla mnie :/
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  44. Tam jest napisane 'dream' . Na pierwszy rzut oka zauważyłam .. ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  45. Co nie umiałaś zobacz co tam jest napisane ?! Przecież ja od razu widziałam że tam pisze dream, z resztą kiedyś był juz podobny naszyjnki ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczny : ) Chciałabym kupic ale kasy nie mam ;(

    pati-gabri

    OdpowiedzUsuń
  47. Tam pisze dream bardzo łatwo się domyślić hah :D

    OdpowiedzUsuń
  48. naszyjnik genialny a na nim pisze "dream" może jesteś dyslektyczką ? Bo dyslektycy nie mogą rozszyfrować takich napisów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ohh. Nie mam stardollarów ;/

    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  50. pisze "dream" sen,marzenie : )
    nie podoba mi się za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi się podoba, ale nie kupię


    werko40

    OdpowiedzUsuń
  52. tam pisze "dream" marznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Na naszyjniku jest npisane DREAM.
    To oczywiste, xd

    OdpowiedzUsuń
  54. szału nie ma. nie kupuję.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym go bardzo ardzo chciała
    Masza_L

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny jest. Od razu mi się spodobał. ;)
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny , ale nie kupie ;)

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  58. raczej nie kupię a pisze raczej dream

    OdpowiedzUsuń
  59. zg sie do losowania AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  60. Tam jest napisane "dream" ;D
    A wg mnie jest nie przydatny , chociaż kupiłam ;)

    driaxa

    OdpowiedzUsuń
  61. Tam piszę ,,dream ,, czyli z języka angielskiego Marzenia ;D

    Pozdrawiam


    Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Po co wszyscy piszecie ,że Dream tam piszę ona chyba zrozumiała jak już napisaliście to 100 razy

    2. weronika075 - jak ktoś nie umie rozczytać jednego wyrazu nie znaczy ,że jest dyslektykiem. Dyslektyk nie potrafi rozczytać wielu wyrazów ,a nie jednego raz na jakiś czas ,bo to się każdemu zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  63. jak mozna tego nie przeczytać ? ;/
    A ja nie kupię chyba.
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  64. nspisane jest dream, czyli sen ;>
    chyba kupię, ale nie mam sd, żarcik mam 3 ;<

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak dla mnie ohydny. Badziewny.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  66. mi się podoba nawet fajny


    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny, może kupię.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  68. Jest fajny to dobrze, że dodali te kupeczki, bo był by mdły.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  69. Super i myślę że za jakiś rok dwa lata będzie cenny... ale kto wie, może się mylę..

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń