2011/12/22

Spoilery

http://img856.imageshack.us/img856/3410/spoilery.png

37 komentarzy:

  1. Eee,wszystko różowe?Nie podoba mi się nic

    OdpowiedzUsuń
  2. który numer spoilera? powie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jaki pink ;/ może będzie nowy klub ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdopodobnie znowu jakiś klub albo jakaś kolekcja? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. za różowe ;D Nie podoba mi się ... ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. matko.. za różowe te spoilery ale zgadzam sie z komentarzem u góry. Napewno jakieś rzeczy w kubie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakra xd


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się, są takie kiczowate, nie w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  9. fortepian jest ładny,tylko żeby nie był różowy

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie rozowo... pewnie darmowki jakies

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejne darmowki z klubu disney langue czy jak tam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. O fuuu jakie pokemoniowaste rzeczy. Chyba tylko niektóre początkujące stardollowiczki z tego skorzystają.

    OdpowiedzUsuń
  13. aż mnie poraziło z tego różu

    OdpowiedzUsuń
  14. a feee xd
    wszystko różowe -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie jakieś darmówki albo coś... Takie w stylu Sharpey z High School Musical XD Ach, te dawne czasy... Wspomnienia wracają :D
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  16. Hyymm.. Wszystko różowe ;p

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju... ani trochę mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. nowa kolekcja disney fasion youngpewnie niedługo pojawią si ę w klubach

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają mi na darmówki jakiegoś klubu.

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm,wydaje mi się,że mogą to być spoilery nowych darmówek z klubu DFL...

    OdpowiedzUsuń
  21. ohyda xD dla jakiś plastików chyba ;d albo blondynek.. czyli dla mnie? fuuuu :D

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń