2011/12/28

Mini konkurs

Nagrodę sponsoruje hannah879
Z jakich książek pochodzą te cytaty?
100 sm dla osoby, która jako pierwsza odgadnie wszystkie trzy tytuły.
Wygrywa princes2233 - zgłoś się po nagrodę w KG hannah879
1. "Wyglądasz jak driada wśróde drzew- szepcze mi do ucha- Tak piękna, że aż nierzeczywista.
- Może powinniśmy zasadzić ich więcej wokół domu.
Wybucha zduszonym śmiechem, a wtedy ja zamykam oczy i szeroko się uśmiecham.
- Nie trzeba- mówi- Zawsze tak wyglądasz"

2. "– Hej! Ja latam!
– On lata?
– On lata!
– On gada!
– No a jak ty głupku. Gadam, latam pełny serwis! Latać każdy może, trochę lepiej, czasem trochę gorzej... ale niestety ja mam talent! "

3. "Czułam na sobie ich spojrzenia za każdym razem, gdy zmieniałam pozycję choćby o centymetr. Sytuacja była beznadziejna. Czy miałam, ot tak, rzucić się do ucieczki? Czy w miejscu publicznym odważyliby się użyć wobec mnie siły? A może po prostu pobiegliby za mną?"

70 komentarzy:

  1. 1. - Itruz
    2. - Shrek
    3. - Zmierzch (rozdział 22 . - zabawa w chowanego )

    princes2233

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch
    Kurcze druga:/
    Agnes24star

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    Rewelcja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Stepehenie Meyer - "Intruz" (Super książka :) )

    2.Shrek
    3.Zmierzch

    ScenePySS

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze..A myślałam ,że będę pierwsza xD

    ScenePySS

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Intruz
    2. Shrek
    3. Zmierzch

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Intruz
    2. Shrek
    3. Zmierzch

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    maitelato

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Intruz czytałam ! :))
    2. Shrek
    3. Zmierzch

    kurczę .. spóźniłam się ..

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    mroczna_natali

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.lntruz
    2.shrek
    3.zmierzch
    Tak mi się zdaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. po co pisać skoro już i tak ktoś był pierwszy :/

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja znalam tylko nr 2 ale juz za późno ;d


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  17. http://iniviction.blogspot.com/

    1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    Ona-karolina3

    OdpowiedzUsuń
  18. 1."Intruz"
    2."Shrek"
    3."Zmierzch"

    Kina87

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Intruz
    2. Shrek
    3. Zmierzch

    Chyba powinno byc cytaty z filmów - nie ma książki Shrek

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.lntruz
    2.shrek
    3.zmierzch



    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro nie ma ksiażki ''shrek'' to dlaczego wszyscy piszecie ten tytuł? Może to jest z jakiejś innej książki. Ten cytat nie musi być koniecznie z Shreka. Widać, że myślała tylko pierwsza osoba a reszta to kopiuje (być może nie wszyscy).

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Intruz
    2.Shrek
    3. Zmierzch ^^


    Na stardoll: Lewaczek1975

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.intruz
    2.Shrek
    3Zmierzch
    Jednego nie czytałam

    zagadka98

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Intruz
    2. shrek
    3. Zmierzch

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. INTRUZ
    2. ZMIERZCH
    3. ShREK

    Queen.Dakota.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.intruz
    2.shrek
    3.zmierzch

    DarkDiva20

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. - Itruz
    2. - Shrek
    3. - Zmierzch (rozdział 22 . - zabawa w chowanego )

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza osoba już wygrała ;)

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje osobie :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję. ! Ja wiedziałam tylko 2 . :)

    OdpowiedzUsuń
  32. *Intruz
    *shrek
    *zmierzch

    Smuack

    kurczę!

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Intruz
    2. Shrek
    3. Zmierzch

    łatwe...


    TolaASD

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam 1., nie czytam książek pani Mayer odkąd przeczytałam Zmierzch. Hmmm. Ciekawe dlaczego :D
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Intruz , Shrek , Zmierzch .

    MissKeshia

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.lntruz
    2.shrek
    3.zmierzch


    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.intruz
    2.Shrek
    3Zmierzch

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję ;)
    @VenusVirgin: chyba się pomyliłaś, Shrek to nie książka ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Intruz
    2.Shrek
    3.Zmierzch

    SEMBAKAYA

    OdpowiedzUsuń
  42. 1 . Intruz
    2 . Shrek
    3 . Zmierzch


    kojak09

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak wiem, że się spóźniłam. :P
    1.Intruz. <3
    2.Shrek. :)
    3.Zmierzch. <333333333[...]
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. - Itruz
    2. - Shrek
    3. - Zmierzch (rozdział 22 . - zabawa w chowanego )
    d_misia1

    OdpowiedzUsuń
  45. ojj , nie ma to jak skopiowanie od pierwszej osoby <3.

    Gratuluję zwycięzcy :).

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. - Itruz
    2. - Shrek
    3. - Zmierzch rozdział 22

    OlidollareK

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. - Intruz
    2. - Shrek
    3. - Zmierzch
    fajny pomysł na konkurs ;)
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny pomysł na konkurs.
    agentura

    OdpowiedzUsuń