2011/12/29

Konkursy na Stardoll

Na Stardoll pojawiły się ostatnio dwa nowe konkursy - świąteczny (albo może raczej POświąteczny) i sylwestrowy :) Myślę, że warto wziąć w nich udział, tym bardziej, że wystarczy tylko wgrać odpowiednie zdjęcie. Być może akurat macie już w swoim albumie jakieś pasujące do tematu.


Święta, Święta i po Świętach.... ale są jeszcze prezenty! Pokaż nam w swoim Apartamencie, czym w tym roku obdarował Cię Mikołaj i zrób zdjęcie. Najlepsze prace zostaną nagrodzone Stardolarami!
Konkurs trwa do 7 stycznia.
Link do konkursu: KLIK


W jakim stylu zaprezentujesz się na Sylwestrze? Szalonym czy trochę bardziej klasycznym jak na zdjęciu po prawej? Chcemy to zobaczyć! Pamiętaj- lubimy gdy nas zaskakujesz!
Konkurs trwa do 5 stycznia.
Link do konkursu: KLIK

41 komentarzy:

  1. Wzięłam udział w obu konkursach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo wezmę udział w 2 konkursach :))

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też wzięłam udział w obu

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie wiem xd

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  5. wziełam w obu udział

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuje i dodam zdjęcia do konkursów.

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie zgłoszę, ale jak najbardziej życzę innym powodzenia :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm. Chyba wezmę udział w którymś z nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wezmę udział w obydwu konkursach .
    Twoje posty są interesujące. Mam nadzieję , że masz więcej pomysłów :)
    A tak w ogóle to już nie robisz postów z wyprzedażami ? :)
    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raczej nie, bo nie miałam świątecznego pokoju. A co do drugiego to się zastanowię :D
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem czy wezmę udział XD zastanowię się XD
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno wzięłam udział :D
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie będe brała udziału w konkursach tych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszytkim bardzo mi się podoba ta sukienka z szyszek u pierwszej dollki. Na facebooku był link do jej apartamentu jako inspiracja.! Podziwiam taką oryginalność.! ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam już udział w obu konkursach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wezmę udział XD

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh jak się w Polsce nie mieszka to trzeba przez specjalną stronę zalogować ;/

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  18. wezme udzial w obu :))

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja codzienie sprawdzam konkursy na stardoll i w tych wzięłam już udział przed pojawieniem się tego postu.

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam to już dawno, żadna rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak będę się już bardzo nudzić, to wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te konkursy były już chyba tydzień temu. Pamiętam, bo brałam w nich udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wzięłam już w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też wzięłam udział w obu,ale nie liczę na wygraną

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie wezmę udziału :3

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzięłam w nich dawno udział
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej wezmę co mi tam :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś brałam udział w konkursach na sd, ale teraz jakoś przestałam xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Konkursy organizowane przez Administrację są zwykle Fair, choć wybierają tam osoby które niestety rzadko kiedy się do tego nadają. Wystarczy spojrzeć na jedną z prac do "inspiracji" trzeba robić banalne stylizacje, zwykle kicz itp, bo takie wygrywają. Te wymyślne są zwykle gaszone, tak samo było w opowiadaniach. Wezmę udział ale opcjonalnie.

    h879
    (hannah879)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba nie wezmę udziału.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chyba nie wezmę udziału, bo nie mam czasu na stworzenie czegoś interesującego.




    Tekna1999

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak chcecie zobaczyc jak sie ubralam na drugi konkurs oto link:http://img32.imageshack.us/img32/3556/93374919.jpg

    OdpowiedzUsuń