2011/07/13

Spoilery


EDIT: Kolejne..

43 komentarze:

  1. Ten obrzydliwy komplecik po lewej stardoll już rozdał O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. ten komplet juz mamt przeciez ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komplet stardoll rozdał z okazji wakacji. Okulary i kapelusz mogą być, ujdzie też ta bluzka w zielone kropki. Poza tym niektóre ubrania wyglądają jak od tej nowej lalki "Asy".

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluzka z różowymi akcentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki swterek w ww o no właśnie..to chyba owce,paskudny

    OdpowiedzUsuń
  7. ten komplecik w kropki juz był darmowka

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie ta bluzeczka koronkowa czarna z tym supłem na ramieniu

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 ostatnie rzeczy są chyba jeszcze w starplazie na wyszukiwarce lub można je dostać przez link xp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie sb... A kilka rzeczy już było ;xx



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  11. nic mi się nie podoba poki02eliena

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jest ten sweterek w pierwszym spojlerze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się niektóre rzeczy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komplet w kropki(kamizelka i spodenki)był kiedyś do zdobycia,wszyscy go dostali z okazji wakacji :D A te ostatnie trzy spoilery są do zdobycia w starplazie przez wyszukiwarkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ELOO, przecież to już jest w starplazie od dawna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm... śliczne!

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania są ciekawe. Te buty za samym dole w biało-czarne paski mam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. te rzeczy na dole to są z monster high czy cos takiego

    OdpowiedzUsuń
  19. no nie jest tak źle ale kilka rzeczy już widziała w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  20. A co tu robią rzeczy z Monster high? czyżby to miałyby być darmówki za jakiś konkurs? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre rzeczy już były ;) A i tak nie ciekawa jest reszta ; pp

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. nic mi sie nie podoba

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  24. nic mi sie nie podoba

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń