2018/01/07

Dobry projektant - daiana122 i beyzaasde

Cześć wszystkim. Ostatnio przeglądając Stardoll, natknęłam się na dwie ciekawe projektantki. Jedną z nich jest daiana122. Na Stardoll jest od 2008 roku, pochodzi ze Słowacji. Kilka dni temu nawet była zwyciężczynią Gorącej Fryzury.
Głównie projektuje włosy, usta. Cena za włosy wynosi 68 stardollarów, a za usta 40. Uważam, że jest ona jak najbardziej okej, a fryzury wcale nie są brzydkie.
Zobaczcie i oceńcie sami:


Drugą projektantką jest beyzaasde. Na Stardoll jest od 2015 roku i pochodzi z Turcji. Zajmuje się ona projektowaniem ust. Mimo to, że jest ich niewiele, to są one bardzo dobrze wykonane. Cena za sztuke wynosi 89 stardollarów. 







 Co sądzicie o projektach? Podobają Wam się? A może udacie się na małe zakupy?
Piszcie! Czekam na Wasze komentarze 😊


22 komentarze:

  1. Może skuszę się na czarne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. druga fryzura mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta 2 projektatki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych projektantek wcześniej, podobają mi się zarówno fryzurki jak i usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne te projekty :D A zna ktoś jakąś projektantkę krótkich czarnych fruzyrek? Poszukuję jakiejś ładnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PrincessJust_me Perfekcja jeżeli chodzi o czarną, krótką fryzurę!
      Esztike.Peace miała krótkie związane, nie wiem jak teraz
      anairam86 także miała czare i krótkie, ładnie wykonane

      Usuń
  6. No fajne projekty, choć ja nie używam z design.

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta średnio przypadły mi do gustu, ale włosy są bardzo ładne
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przypadły mi te fryzki do gustu. Jako włosomaniaczka lubię jak włosy są wyończone "taflą", obecnie szukam jakichś ładnych, ale na ten moment widziałam takie składające sę z kilku części za ponad 300sd... + Poluję na ładną, krótką fryzurę, ale narazie mam w planie dołożyć dollce trochę cieni i face mask, żeby kleiło się to "kupy" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolorowe włosy są cudne ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie dziewczyny znają się na rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga i ta kolorowa fryzurka sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite, ile da się stworzyć z tych małych, pojedynczych kosmyków. Sama marzę o projektowaniu takich fryzur i ust. Na pewno po przypływie stardollarów skuszę się na jakieś usta od beyzaasde :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi projekty średnio przypadły do gustu, lecz bardziej przekonana jest do ust.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona jest fantastyczna, jedna z moich ulubionych projektantek :O

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się podoba bardzo kolorowa fryzura :) daiana ma dość ładne fryzury, lecz usta nie podobają mi się są zbyt wydęte (ja wiem moda na te kacze usta) nie podoba mi się i tak :P ale są wykonane dobrze jak na ten styl

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam, ale mnie się nie podobają. Pierwsze i drugie usta ewentualnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię ten dział :) zawsze fajnie dowiadywać się o nowych, zdolnych projektantach :) a same projekty są bardzo ładne :) nawet zastanawiam się czy nie zrobić u niej zakupów :p

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń