2018/01/28

Dobry projektant - saphiredakota2 i Geoflorzinha

Cześć. 💓 Jak Wam mija niedziela? Jak spędzacie czas? Mam nadzieję, że leniwie. Ładujcie siły, bo jutro niestety poniedziałek.. A ja do Was dziś przychodzę z nowymi projektantkami.

Pierwszą osobą jest jedna z ostatnich finalistek Gorącej Biżuterii - saphiredakota2. Pochodzi ona z Wielkiej Brytanii, ma 23 lata i na Stardoll jest od 2009 roku. Zajmuje się ona projektowaniem biżuterii. Posiada również drugie konto, na którym projektuje fryzury - bakingqueen2. Cena za włosy to od 40 do ~200 stardollarów, a biżuterie sprzedaje w starmonetach/stardollarach.
Poniżej zamieszczam Wam projekty z jej obu kont:



Kolejną projektantką jest Geoflorzinha. Na Stardoll posiada również 2 konto xXNoaahXx. Ma 18 lat, pochodzi z Brazylii i na Stardoll jest od 2010 roku.
Zajmuje się projektowaniem fryzur. Cena za jedną to 80-160 stardollarów. Poniżej zamieszczam aktualne projekty oraz usunięte:




 Co sądzicie o projektach? Udacie się na małe zakupy? 
Czekam na Wasze komentarze 💓







14 komentarzy:

  1. Pierwsza projektantka średnio mi się podoba, a biżuteria jest brzydka, ale doceniam starania. Druga jest już lepsza, ale też nie jest to mistrzostwo, podoba mi się blond bob z grzywką, szkoda że już go nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuterii nie lubię, ale fajne projekty. Włosy są nawet, nawet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza projektantka taka średnia, ale druga jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga projektantka ma bardzo ładne fryzurki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna rzecz mi nie wpadła w oko, ale to dobrze, bo przynajmniej nie wydam hajsu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga ma fajne peruki, wpadne obczaić jej bazar :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biżuteria jest mega tandetna i kojarzy mi się z moimi początkami na stardoll. Fryzury całkiem fajne, ale chyba nie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też biżuteria niezbyt się podoba, ale fryzury drugiej projektantki są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria słaba, ale włosy, one mają talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że sd nie rosną na drzewach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza jest średnia :/ ale czy to nie tak, że ta biżuteria jest za SM ? ostatnio chyba na nią wpadłam i wydaje mi się że było za SM.. hmm, nie pamiętam :p
    a druga jest świetna ! super fryzury <3

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w projekcie kręconych włosów drugiej projektantki, są przepiękne! Natomiast pierwsza projektantka nie specjalnie trafia w mój gust swoimi projektami.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 2 to wow! wypracowany dokładny styl fryzur, perfekcja :) a nr 1 to jeszcze mniej niż średnio zaawansowana prawie pół stardolla takich :p tzn umie układać pasma sensownie ale ja bardzo lubię takie szczegółowe fryzury skoro wydaję sd to chce na jakieś jakościowo fajne, z cieniami głębią a'la real włosy xD

    OdpowiedzUsuń