2018/01/06

Stylizacja

Hej, dziś zaprezentuję Wam dwie, mało odkrywcze, stylizacje. Dlaczego?
Wiele osób robi naprawdę piękne outfity, wykorzystując milion różnorakich elementów. Mi to kompletnie nie wychodzi. Czasem się uda, ale patrząc na czas i nerwy, nie jest to po prostu dla mnie.
Także w moim wydaniu-będzie prosto. 

Dzisiaj skupiłam się na spódniczce z Subcouture, która już swoje w szafie odleżała.
Nie wiem dlaczego ją zakupiłam, może ze względu na kolor. Długością jednak nie zachwyca i osobiście bym jej nie ubrała-strach się pochylić. 
Podoba się Wam? 

1) Golf-Evil Panda, Top-The Jet Set, Pasek-YH, Spódniczka-Subcouture, Torebka-Wild Candy, Biżuteria-Film Theory, Buty-Special Offer
2)Bluzka-Callies Picks, Spódniczka-Subcouture, Pasek-It Girls, Torebka-Chanel, Rajstopy-RIO, Buty-Balmain

20 komentarzy:

  1. bardzo ładne stylizacje,jak to mówią w prostocie tkwi piękno :D choć ta spódnica mi się nie podoba przez ten kolor i te wzorki xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka w pierwszej stylizacji nie zauważyłam butów i miałam szok, że tak na boso haha :D
    bardzo podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetnie! pierwsza podoba mi się bardziej, ale obie są cudne! A twarz Twojej doll kojarzy mi się chyba z kimś sławnym, ale nie mogę ogarnąć z kim :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia, ale musi być boska ;o XD

      Usuń
    2. mi z Candice Swanepoel jakby tylko doll brunetka a Candice blond

      Usuń
  4. Ej nie zawsze tam gdzie jest najwięcej jest najlepiej! Czasem właśnie im mniej, tym ładniej :) Stylizacje bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Szczególnie podoba mi się wariant z bielą.
    Ja lubię nosić mini.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, w realu też bym jej nie ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bardziej mi się podoba ;D W realu taką mini to tylko z jakimiś legginsami czy rajstopami. Chociaż ja ze spódnic rzadko korzystam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. No i super, czasem mniej znaczy lepiej. Pierwsza stylizacja mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie stylizacje są ładne ;) Lubię takie proste połączenia :*

    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja pierwsza jest cudowna, w pierwszej wymieniłabym torebkę ;D
    Rzeczywiście spódniczka jest krótka.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego mało odkrywcze ?! obie są przegenialne ! :) świetnie wystylizowana spódniczka :) poza tym zainspirowałaś mnie do zakupienia niektórych rzeczy :) :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersja z biela podoba mi sie bardziej, ale te nogi w wersji z czernią.., kocham

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tu jasno tu ciemno, super! Nie mam co wymyślić na te stylki. Mimo że gdybym ujrzała tą spódniczkę bez outfitu nazwałabym ją kiczem ale w tym zestawieniu brzmi ciekawie a najbardziej to w ciemnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń