2018/01/25

Stylizacja jedną marką #3

Limited Edition
Witam Was w kolejnym poście tej serii, dzisiaj przygotowałem jedną z najdroższych marek na stardoll. Ubrania, które pojawiają się w tym sklepie są limitowane i przeznaczone są tylko dla osób posiadających status Superstar lub Royalty. Kiedyś uważałem, że tak drogie ubrania nie są mi potrzebne, ale po pierwszych zakupach się uzależniłem i teraz mam ponad 100 ubrań tej marki. Tworząc dzisiejszą stylizację, chciałem stworzyć coś nowoczesnego i oryginalnego. Zacząłem od kurtki i przed długi czas zastanawiałem się co do niej ubrać, aż w końcu znalazłem białą koszule. Do tak mocnych elementów nie chciałem przesadzić z dodatkami. Ubrałem proste sportowe buty, czarny pasek i dwie torebki z łańcuszkami. 
Jak sobie poradziłem z tym sklepem?
Artykuły dostępne w Bazarze: Koszula, Bluzka, Spódnica, Pasek, Kombinezon, Buty, Torebki
Artykuły znajdujące się w Starplazie: Kurtka

21 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba. Super sobie poradziłeś, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo że ta kurtka mi się nie podoba to stylizacja jest bardzo fajna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. chciałabym zobaczyć twoją stylizację z ciuchami z Wild Candy :D

      martusia-16

      Usuń
    2. Pracuję nad czymś z Wild Candy oraz czymś z BASIC, niedługo pojawią się z nimi posty:)

      Usuń
  3. Idealna stylka! Też na początku gry uważałam, że mam gdzieś takie drogie ciuchy, ale potem zczaiłam, że są drogie, ale i ładne:D Nie kupuję jakoś nałogowo w tym sklepie, ale jak coś mi się spodoba to muszę to mieć xD I kurde mogliby już dodać do bazarku najstarsze kolekcje://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to,to....admini by lepiej wycofali stare kolekcje z LE czy choćby z Runway a nie dodają następne dostawy

      martusia-16

      Usuń
    2. Ja właśnie nie umiem się opanować, kupuję co się da. Na ostatnią kolekcję, która mi się średnio podobała wydałem 1300sd+ dwie rzeczy dostałem od kogoś z fb. Przydało by się wszystkie starocie z plazy nie tylko limitki wycofać.

      Usuń
    3. O matko, to ja nawet nigdy na koncie 1000sd nie miałam :O Ja patrzę jakby tu najtaniej kupić #januszestardolla :D

      Usuń
  4. Całość wygląda zajebiściee. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie te dwie torebki to przesada, której miałeś uniknać :D Ale oprócz tego stylizacja jest boska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię skrajności, czasem przesadzam a czasem robię bardzo bardzo proste stylki.

      Usuń
  6. Sama w sobie kurtka mi się nie podoba, ale całość wygląda ciekawie.
    Ja nadal uważam, że tak drogie ubrania nie są mi potrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. zrezygnowałbym z tej spódnicy, czarnych rękawów i jednej torebki, bo jest tak niechlujnie. podoba mi się natomiast połączenie kurtki z sukienką

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, nic bym nie zmieniała. Sztos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie dziwna. Na pierwszy rzut oka jest ładna. Potem czar pryska. Dała bym jedną torbę i inne buty, bo te są średnio ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm ekstrawagancka mi tam sie podoba :) dopiero w komentarzu dowiedziałam się że tam s a dwie torebki xD dobrze ułożone jak tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę mi nie grają te buty :/ jakoś średnio mi się podobają :( ale reszta jest świetna <3

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń