2018/01/30

Hot or not



callmeshady98


  GirlEwelina:
Podoba mi się pomysł, jednak w wykonaniu coś nie poszło. Te źle założone rajtuzy nie pasują do kozaków. W stylizacji brakuje torebki i biżuteri, ale widzę tu potencjał. NOT++

  cherry9713:
Rajstopy bardzo gryzą się z kozakami, zmieniłabym je na jakieś gładkie. Płaszcz jest jak najbardziej ok, ale mimo to w stylizacji wieje nudą. Przydałoby się pokusić o parę dodatków. NOT  










lalka556


   GirlEwelina:
Bardzo prosta i przyjemna stylizacja. Wszystko pasuje do siebie kolorystycznie i stylistycznie, ale według mnie brakuje tu odrobiny szaleństwa i za to mały minusik. HOT-  

  cherry9713:
Podpisuję się pod słowami Girleweliny, wszystko ładnie i przyjemnie, ale jednak takie stylizacje to codzienność, którą możemy spotkać na Stardollu. HOT- 









samookno


   GirlEwelina:
Na pierwszy rzut oka wszystko do siebie pasuje, kolory są dobrze dobrane, ale jednak coś mi tu nie gra. Nie podobają mi się te czarne buty, dałbym coś delikatniejszego. Nie podoba mi się również ten naszyjnik, który wygląda tu dziwnie. NOT+  

   cherry9713:
Bardzo źle wygląda podwinięta marynarka i wystające z niej rękawy golfu, unikałabym raczej takich połączeń. Nie podoba mi się także zestawienie różnych faktur w tej stylizacji. Buty nie są najgorsze, ale na pewno dałoby się znaleźć coś o wiele bardziej odpowiedniego. Całość oceniam na NOT+  

12 komentarzy:

  1. druga stylizacja wygląda najlepiej :) w pierwszej te rajstopy do wywalenia i brak jakiś dodatków,a w trzeciej to prawie wszystko do wymiany,zostawiłabym marynarke i zaczęła od nowa

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowa jest okey, trzecia ma fajną bazę (spodnie+golf), a pierwsza jest dziwna

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, co to tu robi XDDDDDDDDDD
    Akurat wpadłyście w złym momencie do mnie. 2 jest najlepsza, codzienna ale ma to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna stylizacja nie robi szału, zgadzam się z Waszymi ocenami

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko lalka556 ujdzie, ale i tak jest brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia chyba najlepsza. Nie zgadzam się z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu.
    Gdyby popracować nad pierwszą byłaby bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 1. wzory gryzą się zbyt ostro więc nie zbyt ciekawie to wyszło
    nr 2. torebka nie pasuje, a tak to stylizacja poprawna i spoko taka normalna :)
    nr 3. mi się podobają te rękawy właśnie takie dziwne :P ale buty dałabym inne, plus jakąś kopertówkę i inny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń