2018/01/08

Komentator miesiąca + nowy sponsor

Komentatorem miesiąca zostaje:

(117/119)
Gratulacje! Wygrywasz 50sd. Po odbiór nagrody zgłoś się do cherry9713 w ciągu 48h.


Nowym sponsorem bloga została:



Serdecznie dziękujemy!



Oprócz tego mam też dla Was kilka informacji dotyczących Honorowych Czytelników. Razem z Soxo miałyśmy od pewnego czasu kłopoty z ogarnięciem kto powinien zostać dodanym bądź odjętym z Honorowej Listy. Nie chciałyśmy korzystać z liczenia komentarzy, które nabijają wszystko, także komentarze w formie odpowiedzi co nie jest miarodajne. Postanowiłyśmy, że od początku miesiąca same dokładnie będziemy zliczać komentarze, zaczęłyśmy od grudnia i jak na razie ten system działa świetnie :) A więc liczymy tylko jeden komentarz na jeden post. Posty z serii "Kto pierwszy ten lepszy!" oraz loterie dla Honorowych Czytelników nie są brane pod uwagę. Zliczamy także ilość postów dodanych w danym miesiącu i jeśli liczba komentarzy przekroczy połowę liczby postów oznacza to dostanie się do Listy.
Czyli np.:
Jeśli postów w miesiącu jest 100, a liczba Twoich komentarzy na ten miesiąc osiągnęła 50, to zostajesz wpisany na Honorową Listę.
Jeśli ktoś z Honorowej Listy nie osiągnie pułapu połowy komentarzy dostaje ostrzeżenie, jeśli w następnym miesiącu sytuacja się powtórzy zostaje usunięty z listy.

Przejdźmy więc do aktualizacji w Honorowych Czytelnikach

Z przykrością z listy usuwam kitttly, ponieważ w tamtym miesiącu dostała ostrzeżenie, a w tym jej liczba komentarzy wynosiła 14/119
Do Honorowych Czytelników możesz oczywiście wrócić aktywnie komentując posty!
Ostrzeżenie dostaje LilPrincess96 (56/119) oraz RockaRolla_ (56/119) (Zabrakło Wam dosłownie kilku komentarzy ;) )
Do listy dopisuję kalosz4 (83/119), Popstarkę (70/119) oraz Najkę. (79/119). (Z Soxo_ postanowiłyśmy także redaktorom umożliwić dostanie się na listę, w końcu komentowanie nie ma nic wspólnego z ich postami :) )
Szansę na dołączenie ma LuxAeterna (57/119), Elizabethfly (46/119) oraz callmeshady98 (50/119)

Jeśli ktokolwiek z Was chce poznać swoją liczbę komentarzy, żeby np. zobaczyć ile zabrakło Wam ich, aby dostać się w tym miesiącu do Honorowych Czytelników lub do zostania Komentatorem Miesiąca, albo może macie inne pytania to śmiało piszcie w komentarzach, a ja Wam na wszystko odpowiem :)

Kolejną sprawą jest to, że jakiś czas temu wprowadziłyśmy comiesięczne prezenty dla całej listy. Zrezygnowałyśmy z tego na jakiś czas ze względów finansowych, ale już niedługo znowu ruszamy z prezentami! :)


Życzę miłego dnia Kochani!




27 komentarzy:

  1. Ale mi milutko! Dziękuję i gratuluję reszcie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaka jest zasada, aby zostać komentatorem miesiąca? Czy liczy się tylko ilość komentarzy?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie musi również zostawiam sporą liczbę komentarzy i muszą one być napisane konstruktywnie, a nie jednym słowem. A tobie to tylko na zostaniu komentatorem miesiąca zależy? Zjawiłaś się znikąd i nagle wszystko chcesz. Nie komentuje się dla nagród i tytułów, one są tylko dodatkiem.

      Usuń
    2. Liczy się ilość oraz jakość komentarzy, tzn. muszą coś wnosić, zawierać np. konstruktywną krytykę, opinię itp. Jeśli przeważałyby komentarze nic nie znaczące, np jakieś emotki, czy nawet ciągłe komentowanie jednym słowem (podkreślam wyraz "ciągłe", bo czasem to oczywiście zrozumiałe), wtedy mimo największej liczby komentarzy wybierzemy osobę z mniejszą liczbą, ale ciekawszą treścią. Aczkolwiek tak szczerze to wszystkie Wasze komentarze są zawsze ciekawe i zawierają Waszą opinię, więc jeszcze taka sytuacja się nie zdarzyła :D

      Usuń
    3. Twoja siostra Justyna Stachura(nazwa z blogger) też leci na nagrody. Gównoburza, którą wywołała na pragiatorium była tak zabawna, że ledwo wstałem z podłogi. Ledwo co na listę została wpisana i już wielce obrażona, bo mało nagród dostała XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Jakie znikąd??? spytałam, bo na niektórych blogach niestety liczy się tylko ilość i niektórzy nabijają sobie komentarze tak jak to napisałam cherry emotkami czy coś... Chciałam się dowiedzieć czy na sim też liczy się tylko ilość czy także treść. Więc melodrama, który wszystko hejtujesz zajmij się sobą ;))))))) A co do mojej siostry nie kontroluję jej bloggera...

      Usuń
    5. Ja nie hejtuję, tylko stwierdzam fakty. Obie siostrzyczki lecą na nagrody na każdym blogu, przypadek?

      Usuń
  3. Wow, podziwiam dziewczyny, że Wam się chce to wszystko liczyć! ale faktycznie tak jest najbardziej sprawiedliwie.
    Gratuluję Marta!!
    ja z ciekawości poznałabym swoją liczbę komentarzy! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to, że liczycie jeden komentarz na jeden post, a nie jak na QOF liczy się głównie ilość, bo z tego co zauważyłem wybierają komentatora spośród 3 osób z największą ilością komentarzy, a te 3 osoby właśnie zazwyczaj nabiją komy jak się da.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ten system jest sprawiedliwy ;) gratulacje dla Marty

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) Myślę, że Marta zasłużyła na tą nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla Marty :) matko,ja to nawet nie wiem ile komentarzy natłukę,ot komentuję posty i tyle :p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. O nieźle. Myślałam że mało się udzielam Ale nie jest źle xD
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj trzeba się poprawić ;D Gratulacje Marta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie brakowało 4 kom, więc nie bierz tego do siebie! :D

      Chociaż w sumie, zapomnij co mówiłam, poprawiaj się!! 😈😂

      Usuń
    2. Za dużo postów dodajecie po prostu :D

      (ale to dobrze!)

      Usuń
  10. Gratulacje!
    Fajnie będzie być na liście. Ostatnio coś mam mało czasu na dwa blogi, a jakoś sentyment mam bardziej do pierwszego jaki odkryłam po powrocie na wkreconch :P Dodatkowo co chwila jakiś nowy blog. Konkurencja rośnie, ale czas zweryfkuje gdzie mi najlepiej. Jak tu żyć skoro tak mało czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej już się nie załapię na taką listę bo mi się nie chce komentować na siłę. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele bardziej doceniam komentarze pisane szczerze niż na siłę, więc szanuję :D

      Usuń
  12. aa to ciekawe :D że się załapuję prawie :) wiecie dla mnie to miłe, bo blog jest fajny i dobrze skonstruowany plus są aktualne nowości to czemu nie komentować i się powtórzę na pewno jest miło jak ktoś to docenia mimo że nie musi tak naprawdę, ps. poza tym warto komentować bo to daje motywacje i radość załodze blog że nie robią nic na darmo, a przy okazji blog się rozwija i mamy ciekawe posty, bywałam na innych blogach ale jakoś tutaj mi najwygodniej plus nie chciałoby mi się komentować wszystkich blogów bo to byłby bezsensowy zabieg. Dlatego koncentruję się na jednym i dla mnie najciekawszym, dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło nam słyszeć takie słowa! ♥

      Usuń