2018/01/28

Polowanie na ubranie

Hej, mam dla Was kolejne dwa artykuły, które znalazłem w bazarze. Pierwszym upolowanym przedmiotem jest bluzka Hot Buys pochodząca ze sklepu RIO. Moje przygody z tą bluzką są bardzo długie, kupowałem ją i sprzedawałem już kilka razy, ale jednak nigdy nie kupiłem jej w takiej cenie, czyli 11sd. Stylizacja z nią miała być letnia i nie miała zawierać koloru od którego jestem uzależniony, czyli czarnego. Niestety w stylce brakowało paska a w mojej wielkiej kolekcji nic nie pasowało i musiałem założyć ten czarny. Jak już dałem czarny pasek to nie mógł on zostać osamotniony i pojawił się choker i buty w tym samym kolorze. Stylizacja z drugim upolowanym przedmiotem powstała tak naprawdę przez przypadek. Robiąc coś do innego postu przymierzałem wiele ubrań i w pewnym momencie na doll znalazła się sukienka z RIO, którą kupiłem za 12sd. 
Jak się Wam podobają stylki i zdobycze?

PS: Również pod tym postem możecie zgłaszać swoje perełki.
1. Choker-LE, Naszyjnik-Riviera, Top-RIO, Pasek-Versace, Spódnica-Bonjour Bizou, Torebka-Fendi, Buty-LE

2. Kolczyki-Antidote, Bluzka-Off-White, Sukienka-RIO, Torebka-Museum Mile, Buty-LE+Subcouture

17 komentarzy:

  1. nie podoba mi się ani sukienka ani top....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza,w drugiej nie rozumiem w jakim celu został nałożony ten dziwny kawał tiulu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałem, stylizacja powstała przez przypadek, ale mi się to połączenie spodobało i postanowiłem je Wam pokazać:)

      Usuń
  2. Top posiadam, widziałam z nim o wiele lepsze stylizacje więc ta jest po prostu ok, w dodatku drażnią mnie tatuaże. Druga jest okropna dla mnie, nie rozumiem w niej przedewszystkim tego tiulu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Top i sukienka nie podobają mi się. Stylizacje są ciekawe. Może jestem dziwna, ale w przeciwieństwie do innych zafascynował mnie ten kawał materiału w drugiej stylce - jest inna, wyjątkowa. Pierwsza, to taki standard, nie lubie tatuaży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się żadna. Oba artykuły są brzydkie.. W drugiej fakt ten tiul, fee.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ok, ale mogło być lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są słabe, nawet jeśli patrzeć by na nie ze strony artystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się ani artykuły ani stylki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się druga podoba. Mysle, zeten tiul wygląda fajnie.
    Co do rzeczy - podzukam tego topu, jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest całkiem fajna i stylizacja z nią mi się podoba. Co do sukienki, to nie jestem jej fanką i stylizacja śrendio przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezus, mega! Te stylki i ciuchy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania mi się nie podobają, ale stylizacje są wspaniałe, zwłaszcza druga.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj totalnie nie mój styl :/ ani top ani sukienka totalnie do mnie nie przemawia :/ same stylizacje też nie do końca :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten top, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja jest poprawna i w sumie tyle, ale druga według mnie ma w sobie takie coś co sprawia, ze mi się podoba.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  15. nr brzydko ale bluzeczka wygląda ślicznie, fajnie by było trafić na nią za nr 2 jest super jak dla mnie taka kosmiczna moda xD ciekawe!

    OdpowiedzUsuń