2018/01/02

Wyprzedaż szafy!

Kochani, chciałabym Was zaprosić do wyprzedaży szafy! 

O co mi chodzi?
U wielu z Was na pewno zalegają rzeczy, których chcecie się pozbyć. Wiadomo, wrzucając ciuchy do bazarku, nie zawsze udaje się opchnąć "niepotrzebne szmatki". Nawet jak dodamy do tego przyzwoite ceny. ;) Wiadomości transmitowane, to kolejny wydatek, który nie daje nam gwarancji sprzedaży. Dlatego chciałabym Wam zaproponować, abyście zgłaszali swoje bazarki w komentarzach. Zrobimy post (właśnie tak jak kiedyś), gdzie udostępnimy Wasze starbazaary. 
Dodatkowo, będziecie mogli w komentarzach linkować ubrania, których poszukujecie.

Jest tylko jeden warunek, ceny Waszych artykułów muszą być przyzwoite. :)

Post ukaże się w sobotę, a już dziś możecie się zgłaszać/ogłaszać.




24 komentarze:

  1. zgłaszam się :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  2. zbyt wiele tego nie mam ale próbuje się tego od dłuższego czasu pozbyć i nie idzie xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    GirlEwelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem ss, ale może uda mi się zakupić coś ciekawego w waszych bazaarkach :D
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bym chciała zgłosić swój, mam prawie cały pełny. Ceny myślę, że są okej ;D
    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie! :D tylko sama nie wiem jak z przyzwoitoscia moich cen, bo nie umiem wyceniac ciuchow xd mimo wszystko sie zglaszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nie wystawisz darmówki za miliony stardolarów to myślę, że będzie ok. xd

      Usuń
    2. nie, nie :D gorzej, że kilka razy posprzedawałam wartościowe ciuchy jak za free, kiedy wróciłam na stardoll bo długiej przerwie i nic nie ogarnialam :( serce pęka do dziś hahah :D

      Usuń
  8. Nie jestem ss, ale chętnie kupię kilka ciuszków w waszych bazaarkach
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że dziś skończyło mi się ss. :c Chętnie wezmę udział w kolejnych seriach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak zainteresowanie będzie duże, to powtórzymy wyprzedaż.:)

      Usuń
  10. Zgłaszam się u mnie w bazarku zawsze możecie znaleźć jakieś perełki :), a ceny oczywiście do negocjacji jeśli są zbyt wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, monikakuchejda

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja sobie będę polować bo SS planuje dopiero za 3 tyg. ;)

    OdpowiedzUsuń