2018/01/23

Nowy Hot Buys

W ostatnich dniach w Starplazie pojawiły się dwa nowe Hot Buysy. Pierwsze były białe okulary, które trafiły do sklepu Original Future. Ich cena to 15sd lub 14sd dla Royalty. Bardzo mi się podobają, jednak ich nie kupię ze względu na to, że trafiają do salonu piękności. Drugim nowym Hot Buysem jest duża plażowa torba, trafiła do sklepu Pretty n' Love, gdzie kosztuje 23sd lub 24sd dla Royalty. Według mnie torba jest ładna i dobrze wykonana, ale nie wiem czy ją kupię.
Jak się Wam podobają nowe Hot Buys, kupicie je?

13 komentarzy:

  1. Okulary do salonu :(Torebka jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te hb nie podobają mi się na tyle, żeby kupić, ale nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są ciekawe, ale to że trafiają do salonu trochę je dyskwalifikuje

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają mi się te rzeczy,może jeszcze bym kupiła okulary gdyby trafiały do apartamentu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie średnie :( Podoba mi się, że torba jest taka ogromna! Może byc ciekawie wykorzystana w stylizacji. Okulary nie w moim stylu.
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupię tych rzeczy, nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupię, totalna porażka. Pff te okularki:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra. Okulary straszne, brzydkie i w dodatku salonowe... Torba jak wiklinowa, porażka, duża i nudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary to jakaś ściema, nie tknę nawet kijem. Torba jej dorównuje taka wielka i brzydka to niee xD

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka faktycznie fajnie wykonana, ale na bank nie kupię - nawet raz jej pewnie nie użyję :D okulary totalnie nie mój klimat, jak dla mnie są fatalne :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem na NIE. Na siłe wciśnięty HB. Szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń