2018/01/04

Stylizacja jedną marką #1

It Girls
Witam Was w nowym dziale, który będzie prowadzony przeze mnie: GirlEwelina.
Co tydzień będę publikować stylizacje, które zostały zrobione przy użyciu ubrań pochodzących z jednego sklepu. Dzisiaj wybrałem sklep It Girls. Znalazłem w szafie te długie kozaki i od razu wiedziałem, że chcę zrobić coś z nimi. Ubrałem do nich beżowy sweter z czerwonym napisem, do którego dobrałem torebkę i bransoletkę w podobnym kolorze. Na koniec włożyłem czarną, krótką spódnicę i mój ulubiony pasek. 
Podoba się Wam nowy dział? 
Jakie sklepy chcielibyście zobaczyć w następnych postach?
Artykuły dostępne w Starplazie: Pasek, Torebka, Bransoletka
Artykuły dostępne w Starbaazarze: Okulary, Sweter, Spódnica, Kozaki

56 komentarzy:

  1. Niby wszystko jest okej, ale coś bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  2. kompletnie mi się to nie podoba,jakiś misz masz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdejmij tatuaże i będzie ok. Jestem ciekawa jak poradził byś sobie ze sklepem basic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba stylizacja, choć tatuaży faktycznie za dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. jest fajna! a tatuaże moim zdaniem wyglądają spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm mi się podoba ;) tatuaże dodają pazurka, taka ostra kobitka. Kozaki jakie śliczne, mało jest takich dopasowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się bluzka, torebka też średnia. Ogólnie 5/10 może być.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba. Tatuaże wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pasuje mi bluzka do spódnicy :D Tylko to bym zmieniła ;)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobny post widziałam na Pragiatorium i uważam, że fajny jest taki dział. Podoba mi się ta stylizacja i wcale nie uważam, żeby tatuaży było za dużo. Dodają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się te buty strasznie nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pomysł na dział, jednak styliacja już niezbyt. Wszystkie ciuchy mają inny odcień i to mnie drażni w tym looku. Za to podobają mi się włosy i tatuaże, ale ja mam do nich słabość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja raczej średnia. ;p
    Na początku gry w satrdoll robiłyśmy sobie z siostra wyzwania, żęby ubrać dollkę w cichu tylko z jednego sklepy, a więc dział mi się podoba :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest ładna, mogę się zgodzić z poprzednikami w sprawie tatuażów. Dodam jeszcze, że jedna stylizacja z całego sklepu to dość mało, zwłaszcza,że w It Girl jest sporo ubrań. Myślę, że więcej looków byłoby dobrym pomysłem. Może 3?
    monikakuchejda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam sklep będzie pojawiał się w postach co jakiś czas, ale pomyślę jeszcze nad zwiększeniem ilości:)

      Usuń

    2. Jeśli sklep miałby się pojawiać kilka razy, to rozumiem ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. http://euphoriastardoll.blogspot.com/search/label/rodem%20z...

      Usuń
    2. Oraz jeśli kogoś interesuje: https://images83.fotosik.pl/954/ac513cdd3a81e1d3.png

      To moja rozmowa z Cherry.

      Usuń
  16. Ciekawy pomysł na stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dział fajny.
    Stylizacja fajna, ale ta bluzka to jakaś kupa. Przepraszam za wyrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł na nowy dział bardzo trafiony. Stylizacja bardzo ciekawa, ja jednak zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyszło, chociaż nie wiem czy nie zmieniłabym butów

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na total look challenge z jedną marką, ale chyba gdzieś to ostatnio widziałam.
    Fajne kozaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak kojarzy, ale nie pamiętam gdzie. Stylka jest fajna, moim zdaniem tatuaże są git, dodają charakteru:)

      Usuń
    2. na pragiatorium :p tyle że tam dział kryje sie pod nazwą Total Challenge Look

      martusia-16

      Usuń
    3. Może tutaj to widziałaś?????

      http://euphoriastardoll.blogspot.com/search/label/rodem%20z...

      Usuń
    4. https://images83.fotosik.pl/954/ac513cdd3a81e1d3.png - Moja rozmowa z Cherry.

      Usuń
    5. ech Soxo co tam gadać-bądźmy szczerzy teraz wszystko i wszędzie jest,gdzie nie zajrzysz na bloga o sd to są takie same działy tylko że kryja się pod innymi nazwami

      martusia-16

      Usuń
    6. Tak, ale po co to plucie jadem? To po prostu zbieg okoliczności, których jest pełne życie każdego człowieka. Ale widocznie niektórzy mają problem by to zrozumieć :)

      Cóż, myślałam, że zła passa minęła dla SiMa wraz z rozpoczęciem kolejnego roku. A jednak będzie trzeba się jeszcze pomęczyć :)

      Usuń
    7. ja to zwracam Tobie honor!!!bo pozwoliłam sobie właśnie pooglądać posty na obu blogach i potwierdziło się że Euphoria wcześniej wpadła na takowy pomysł,tak więc przyznaję się do błędu moja droga

      martusia-16

      Usuń
  21. Pięknie, chyba też kupię tą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł jest fajny choć odnoszę wrażenie że jest po prostu zgapiony. Dziwnym trafem kilka dni wcześniej coś takiego pojawia się gdzie indziej. Choć mogę się mylić, jeśli tak jest to Macie moje najszczersze przeprosiny.

    Stylizacja mi sie nie podoba. Dodatkowo znowu tatuaże mi przeszkadzają.

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?????
      http://euphoriastardoll.blogspot.com/search/label/rodem%20z...

      Usuń
    2. Sylwio5278 piszesz na blogach od wielu lat, to powinnaś być zorientowana, że takie pomysły już dawno były na innych blogach i nic nie zostało skopiowane.
      Tak dla przypomnienia to chyba zapomniałaś jak pisałaś post o rudych dollkach i ile tekstu skopiowałaś z innych stron bez podania źródła.

      Usuń
    3. Poprawka, od kilku miesięcy.
      @melodrama blogi z 2012, które przeglądałam były czymś jeśli mogę to tak nazwać "innym", niektórych jeszcze nawet nie było. Potem miałam przerwe od stardoll j nie czytałam blogów WCALE, więc nie do końca jestem właśnie zorientowana co gdzie i kiedy było pierwsze. Mi bardziej chodziło o dziwny wg. Mnie zbieg okoliczności, że pojawia się w dwóch miejscach w małej różnicy czasu, ale wystarczającej na wykonanie posta. Jednak jak napisałam wyżej w komemtarzu, "mogę się mylić" i tak widać jest. Nie ukrywam tego i w takim razie przepraszam za oskarżenia co z resztą też napisałam wyżej.
      Tylko że ja wtedy podałam źródła stron z których brałam zarówno zdjęcia jak i tekst (niecały) ...
      Pozdrawiam serdecznie, xoxo

      Usuń
    4. moja droga Soxo zwracam honor!pozwoliłam sobie wejść na pragiatorium i porównać daty kiedy oni zaczęli dodawać posty z tej tematyki a kiedy blog euphoria,i co się okazało??euhopria to zaczęła wcześniej,tak więc zwracam honor!

      martusia-16

      Usuń
  23. Mnie się niestety nie podoba ani trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, daj spokój nie przejmuj się takim gadaniem, a już na pewno nie rezygnuj z tego powodu. Na taki pomysł mógł wpaść tak naprawdę każdy i jeśli taka seria się powtarza na jakimś blogu, to co z tego? Lubię Twoje stylki, bo zawsze są mega oryginalne, z pazurem i strasznie mi szkoda, że chcesz przez to opuścić bloga:(
      Zastanów się jeszcze:)

      Usuń
    2. Tym bardziej, że pragiatorium nie wpadło na pomysł takie działu jako pierwsze

      Usuń
    3. Ja rozumiem, że stardoll to gra dla dzieci, ale wydawało mi się, że tutaj jesteśmy wszyscy w miarę dojrzali. Niestety faktycznie tylko mi się wydawało. Ja chyba mimo swoich lat i swoich, często niefajnych, doświadczeń wciąż żyje w jakimś idealistycznym świecie, bez hejtu, bez oskarżeń, bez kłótni... a potem widzę takie rzeczy i cała bańka mydlana pęka. GirlEwelina, nie przejmuj się hejtem i oskarżeniami, skoro dobrze wiesz jak było, i dobrze wiesz, że nie zrobiłeś nic złego. Rób swoje dalej, jak do tej pory i nie oglądaj się na ludzi, którzy sami sobie wystawiają opinię. Pamiętaj, że nie obrażany, a ten kto obraża jest słabym człowiekiem. Tylko słabi ludzie postępują w ten sposób do drugiego człowieka. Bądź ponad to.

      Usuń
    4. Mogę prowadzić nowy dział pt. "Jak żyć w społeczeństwie i nie być ch*em?-Poradnik"? :)
      Mam wrażenie, że ludzie się robią coraz bardziej toksyczni, a to przecież tylko gra. Co gorsza, pomysł nie jest aż tak odkrywczy. Wiktor, rób to co lubisz. Niech gadają, trudno.

      Usuń
    5. Już nie mogę patrzeć jak tu się niesprawiedliwość szerzy. Załoga pragiatorium ma ból dupy tak naprawde o nic, bo nic nie zostało skopiowane. Stylizacje w jednym kolorze, w podobnych wzorach i w tych samych markach od bardzo bardzo dawna były na stardoll, nic nowego nie odkryli. Po jakie licho szukają podobieństw na innych blogach? Może niech na swojego popatrzą. PRAGIATORIUM kopiuje bloga thestardolllookbook.blogspot.com czcionki w Weekly Superstar Gift Challenge są takie same jak w poście z hotbuysami i oczywiście w tych postach również są ankiety, który redaktor najlepiej wystylizował daną rzecz. Plaza breakdown to też skopiowany pomysł z thestardolllookbook tylko pod inną nazwą i zamiast stylizacji użytkowników na pragiat wstawiają stylki redaktorów, ale widać jakim blogiem się inspirowali. Droga redakcji pragiatorium nie jesteście wyjątkowi i oryginalni taka jest rzeczywistość, popatrzcie na swojego bloga zanim zaczniecie pisać sarkastyczne komentarze w postach na innym blogu takie jak "fajny pomysł", co ma oznaczać, że nie jest fajny bo skopiowany, dorośnijcie. Udajecie, że jesteście strasznie zapracowani bo studia bo matura, ale czas na przeglądanie innych blogów i szukanie problemów to jest?
      Wiktorze, twoje stylizacje nie zawsze mi się podobają, ale nie odchodź. Nie możesz się poddawać, bo nic złego nie zrobiłeś.

      PRAGIAT-orium=PLAGIAT-orium Pozdro

      Usuń
    6. Girlewelina-a ja powiem tak,jeżeli ktoś cię nęka to moim zdaniem powinieneś zgłosić to administracji,bo blokowanie i usuwanie komentarzy nic tu nie da,dana osoba będzie zakładała tylko kolejne konta i robiła to nadal uporczywie,a poza ja np uważam że skoro lubisz robić to co robisz to dlaczego od razu masz odchodzić,to tym bardziej siedź na tym blogu i dodawaj te stylizacje i że tak powiem na przekór tej osobie,niech zobaczy że i tak swoim jadem którym pluje nic nie zdziała....pisz nadal na blogu jeżeli to lubisz to pisz i olej tego kogoś,pozdrawiam

      martusia-16

      Usuń
    7. Hej, Stardoll to też miejsce pełne cudownych ludzi i świetnej zabawy! Nie poddawaj się tak szybko. Przejrzałam Twoje posty i radzisz sobie naprawdę dobrze. Poza tym widać, że jesteś bardzo wrażliwym człowiekiem, a tacy zawsze mają najtrudniej. Dlatego może właśnie warto tutaj zostać, bo Stardoll mocno uodparnia na chamstwo i jad.

      Najka - nie wydaje mi się. Na Stardoll zawsze szerzyły się ploty, dużo było obelg, oskarżeń, prześmiechów i zjadliwości. Okres blogów plotkarskich był chyba apogeum tego wszystkiego :D

      Usuń
    8. Nejtl - święte słowa, Stardoll uodparnia

      Usuń
    9. Nejtl, niby tak, ale w sferze blogów, myślałam, że jesteśmy bardziej dojrzalsi i da się po prostu pogadać, kiedy nam coś przeszkadza. A tu się okazuje, że ludzie pracują, studiują i robią kwasy na blogu. Mnie osobiście to bawi, ale szkoda osób, które to przeżywają. Wystarczy, że prywatne życie potrafi dać nam "po d*pie".

      Usuń
    10. Tak, masz rację. Wiek osób, które kręcą się gdzieś w tej sferze blogosfery, mocno podskoczył w górę. Może dlatego to wszystko stało się mniej niewinne.

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. kurcze,stardoll to tylko gra a ludzie traktują to jak nie wiem,jakby o coś walczyli...ja może święta nie jestem,ale bez przesady hejtować kogoś,nękać i bóg wie co tam jeszcze robić......nie dziwo dlaczego wiele osób odchodzi z sd...mimo to (tu kieruję słowa do Wiktoria)nie powinieneś odchodzić z sd i powtórzę to jeszcze raz:zrobić na przekór osobie która właśnie cię spamuje itp

      martusia-16

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nasz blog miał pierwszy sposób na weekly superstar gift. Pragiatorium wprowadziło ten dział po nas. Fajny pomysł.

    Pozamiatane :)

    A tak serio, to właśnie w ten sposób możemy się bawić bez końca. Ale po co? Jesteśmy dorośli, prawda(?).

    OdpowiedzUsuń