2018/01/14

Polowanie na ubranie

Witajcie, wróciłem po przerwie, miało mnie nie być dłużej, ale jednak jestem. Pierwszą zdobyczą są czarne buty na wysokim obcasie, kosztowały 9sd i pochodzą ze sklepu PPQ. Buty są bardzo proste i pasują do wszystkiego. Dobrałem do nich bluzkę, torebkę oraz pasek w tym samym kolorze. Aby przełamać nudę, dodałem niebieską spódnicę oraz okulary. Drugą perełką są piękne bordowe okulary z Gucci Tribute. Znalazłem je w bazarze za 9sd. Do okularów założyłem krótką sukienkę z przezroczystą górą oraz płaszcz Saint Laurent. Całą stylizację uzupełniłem dodatkami w kolorze podobnym do okularów. 
Jak się Wam podobają artykuły które kupiłem?

20 komentarzy:

  1. Oba artykuły fajne. Pierwsza średnia, ale za to druga ideał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajneee te zdobycze :D I super, że jednak zostajesz, kupuję absolutnie wszystkie Twoje stylki^^

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ani jednej ani drugiej rzeczy bym nie kupiła, alw stykizacje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne artykuły, i stylizcajce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście rzeczy mi się nie podobają,jeśli chodzi o stylizacje to bardziej spodobała mi się druga,w pierwszej zdjęłabym te okulary i jakoś nie podoba mi się zakładanie odkrytych butów do rajstop

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty fajne, nie mam ich niestety w swojej szafie :C. Stylizacja z nimi wyszła fajnie, tylko te okropne okulary rażą mnie w oczy. Nawet buty z odkrytymi palcami i rajstopy nie wyglądają tutaj tak źle. tymi tatuażami dodałaś charakteru. Druga stylizacja wyszła Ci super! Ale okulary okropne xd. Ja ostatnio upolowałam świetne szpilki z Nelly za jedyne 6sd więc też jestem zadowolona z zakupów :3
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 stylizacja jest najlepsza wdg mnie! + te okulary sam robiłeś, czy idzie je znaleźć na Sd? xD

      Usuń
    2. Okulary pochodzą z Chanel Tribute i chyba są łatwo dostępne w bazarze

      Usuń
  8. A mnie bardziej urzekła stylizacja numer 2. c:
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga jest super, bardzo mi się podoba. Taka niby elegancka, ale jednak nie. Jestem nią zachwycona! Pierwsza jest taka sobie, dała bym inną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, że wróciłeś! stylizacje są świetne, chyba bardziej podoba mi się pierwsza, chociaż obie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest idealnie w moim guście, mam te okulary :D Pierwsza też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że jesteś z powrotem. Obie stylizacje bardzo ciekawe ale bardziej podoba mi się druga. Buciki rzeczywiście są niezłe, zastanowię się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ciekawe okulary xD fajna jest 2 stylizacja ;) rajstopy są mega i płaszcz.. hmm wszystko czyli 10/10 zaś w 1 hmm nie odpowiada mi prawie wszystko jakoś tylko buty i rajstopy są ładne ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza niestety, ale bez charakteru. Druga za to ma pazura! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy można się spodziewać Hot or Not?

    OdpowiedzUsuń
  16. druga bardzo mi się podoba ! :) fajne wykorzystanie tego płaszcza :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń