2019/07/15

ALEXANDER WANG TRIBUTE + KONKURS

Hej! Dzisiaj w Plazie pojawił się kolejny Tribute - Alexander Wang. Jak dla mnie to kolejna kolekcja, która nie wywarła na mnie większego wrażenia w tym sezonie. Kupię tylko kilka rzeczy m.in. kolczyki, okulary i białą, męską koszulę. 

A Wy co sądzicie o nowej kolekcji? Pochwalcie się swoimi zakupami :) 



KONKURS

Stwórz stylizację z wybraną rzeczą z Alexander Wang Tribute i wygraj 30 sd. Pracę należy podpisać, dodać na stronę typu bankfotek lub imageshack i zalinkować w komentarzu pod tym postem. Konkurs potrwa do piątku, do północy.

  

15 komentarzy:

  1. Wydałam z 300 stardollarów, dla mnie kolekcja jest całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi siw kilka rzeczy,skusze sie na nie 😄 kolekcja mysle ze udana 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś specjalnie mnie ta kolekcja nie powala, kupię jedną dwie rzeczy góra

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile trudno zrozumieć mi fenomen Wanga, bo mam zupełnie inne podejście do projektowania, o tyle jest to Tribute, w którym zrobiłam chyba największe zakupy. W dodatku zatrzymało mnie tylko moje skąpstwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co zakupiłam dodatki, zamierzam uzupełnić szafę o kilka ubrań, ale nie zapowiada się na duże zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie najlepsze (jak dotychczas) tribute w tym sezonie! kupie chyba wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szału nie ma. Chanel dla mnie najjj, ale ja kocham Chanel, więc... xD

    OdpowiedzUsuń
  9. mi ta kolekcja się nie podoba,na początku myślałam że może kupię czarną sukienkę ale gdy ją przymierzyłam na doll to zrezygnowałam,jakiś taki worek.....tak więc nic nie wyląduje w mojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie słabe, a po Wangu spodziewałam się czegoś wow. Kupię 4-5 rzeczy i to tyle. Piękne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kolekcja, super, że w końcu dali tyle dodatków :D no i te piękne wnętrze <3

    stylka na konkurs https://imgur.com/L5vtrnP

    OdpowiedzUsuń
  12. Po Wangu spodziewałam się czegoś wow, ale i tak jestem zadowolona. Najlepsze Tribute do tej pory jak dla mnie. Tym razem bardzo się postarali z tłami, na pewno któreś kupię.
    Moja praca na konkurs: i.imgur.com/iD5ZDoP.jpg

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :-) misspolonia89


    http://www.bankfotek.pl/view/2139684

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki sobie ten Tribute. Po raz kolejny najlepszą rzeczą całej dostawy jest wnętrze. Nie żebym narzekała na to, (bo kupuję wnętrza) no ale słabo. :/ Koszula (I piętro, I manekin) jest najlepsza. Poza nią skusiłam się jeszcze na stanik. Są to najlepsze ubrania z dostawy!
    Kolczyki dostajemy w wersji do szafy i salonu piękności, ale okulary też. ;)

    https://imgur.com/a/xm5Xfx4

    OdpowiedzUsuń