2019/07/29

NOWA KOLEKCJA: JEREMY SCOTT TRIBUTE + KONKURS

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem trochę zaskoczona kolejnym tributem. Myślałam, że Balenciaga będzie ostatnia. Admini chyba z roku na rok dodają ich coraz więcej. O ile sama kolekcja niezbyt przypadła mi do gustu to wnętrze będzie moje! Uwielbiam takie klimaty :) 
A Wy co myślicie? Podzielcie się koniecznie swoją opinią! 


KONKURS

Stwórz stylizację z wybraną rzeczą z Jeremy Scott Tribute, podpisz pracę, dodaj na stronę typu bankfotek.pl i zalinkuj w komentarzu. Nagroda to 30 sd (+ prowizja). Czas: do piątku do północy. 

*wyniki z Balenciagi pojawią się wkrótce*

12 komentarzy:

  1. Też myślałam, że Balenciaga będzie ostatnia i jestem zaskoczona, ale pozytywnie! Całkiem fajna kolekcja, a wnętrze boskie ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. koszmarna kolekcja. najlepsze są okulary, czarny top ze stanikiem i męska pomarańczowa bluza. rozmyślam zakup jeszcze 4 rzeczy, ale niewiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze fajne ale z ciuchów kupię chyba tylko top

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie po raz kolejny najlepsze jest wnętrze, planuję zaopatrzeć się w spódnicę z trzeciego manekina (pierwsze piętro) oraz top/bluzy z drugiego piętra. Inne rzeczy muszę przemyśleć dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nic nie kupie... ten top ze stanikem tylko moze sie przydac ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacja na konkurs: http://pl.tinypic.com/r/i1du21/9
      anulcia345

      Usuń
  6. kompletnie nie mój styl,jakaś taka pstrokata,za dużo nadruków jak dla mnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym coś kupiła, ale brak kasy i czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://bankfotek.pl/view/2140609

    login: already :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam kilka ubrań, ale z racji, że to nie do końca moja estetyka, niechętnie używam ich w stylizacjach, jednakże udało mi się coś stworzyć na potrzeby konkursu.

    Oto moja praca: http://bankfotek.pl/image/2140676

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do konkursu.
    https://bankfotek.pl/view/2140685

    mariola12333

    OdpowiedzUsuń