2019/07/04

Makijaż #1

Cześć wszystkim!
Jestem Gabrysia, na Stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Venicue. Będę dodawała makijaże na naszego bloga :) Mam nadzieje, że zyskam Waszą sympatię oraz moje prace będą Wam się podobały!

 W dzisiejszym makijażu użyłam kilku cieni dostępnych w DOT i eyelinera. Policzki lekko 'przyróżowiłam' puderem z Transform oraz na usta trafiły dwa błyszczyki, również z tego sklepu. 




Co sądzicie? Chętnie usłyszę Waszą opinię! 
Trzymajcie się ciepło i życzę miłego dnia <3

13 komentarzy:

  1. Brakuje mi bardziej widocznie podkreślonych policzków, poza tym jest ładnie, poprawnie. Czekam na więcej.
    Ps. Na obrazku chyba nie podałaś wszystkich użytych kosmetyków.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nie uwzględniłam dwóch kosmetyków :P

      Usuń
  2. Śliczny jest ten makijaż <3 I forma postu też mi się mega podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż oka :) jedyne co mi się nie podoba to ten kształt ust,po prostu ich nie lubię xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie extra! nie ma się do czego przyczepić, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakowało mi makijaży, chyba są to posty, które najbardziej lubię. Makijaż jest ładny i poprawny, mógłbym się jedynie przyczepić do brwi, podkreślone wewnętrzne kąciki nie wyglądają dobrze in my opinion

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, poprawny, czekam na coś bardziej kreatywnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny! Rzadko teraz się spotyka doll z makijażem zamiast tony masek ze Star Design :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz? Zaczęłaś pracę na SiM i od razu wygrałaś Cover Girl. :) I co, było warto przyjąć ofertę Rockarolli? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! No dokładnie, Sim przynosi szczęście :P

      Usuń
  9. W moim odczuciu jest on troszeczkę nijaki, ładny, ale brakuje mi tu nieco szaleństwa. Rozumiem, że to początki i później będziesz robiła coraz lepsze prace.

    OdpowiedzUsuń