2019/07/26

SPOSÓB NA WEEKLY SUPERSTAR GIFT


Po wielu tygodniach w końcu doczekaliśmy się prezentu dla superstar, który jest ubraniem, dzięki czemu dział może wrócić na bloga i cieszę się, że będę go mogła prowadzić. 
W tym tygodniu otrzymaliśmy jednoczęściowy strój kąpielowy ze sklepu Riviera, który normalnie kosztuje 14sd. 

Nie ma się jednak co czarować, nie przypadł mi on do gustu, dodatkowo nie potrafię go ładnie założyć na doll, zawsze wystaje gdzieś kawałek ciała. Na pewno bym go nie kupiła, nie zmienia to jednak faktu, że może się kiedyś przydać i myślę, że warto go odebrać.

Stworzyłam trzy stylizacje przy użyciu prezentu. Koniecznie dajcie znać co o nich myślicie i jak podoba Wam się strój kąpielowy. 


PS. dziękuję dominikadomcia za nagłówek do działu!

10 komentarzy:

  1. Słaby ten prezent, ale dobrze sobie poradziłaś z jego użyciem :D Wszystkie stylizacje mi się podobają, a najbardziej pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem SS,ale nie ubolewam,strój jest brzydki jak większość rzeczy z tego sklepu,ale twoje stylizacje z nim wyglądają bardzo ładnie :) ale chyba najbardziej podoba mi się druga i trzecia propozycja :) poza tym odnoszę wrażenie,że wgl admini teraz wiecznie dają jakieś ozdoby zamiast ciuchów,a przecież tyle ubrań jest w plazie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent słaby... niestety.
    Stylizacje udane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie taki sobie ten wyczekiwany dar, ale bywało gorzej i w sumie tylko to mnie pociesza. Kocham pierwszą stylizację <3

    OdpowiedzUsuń
  5. odebrałam go, chociaż wątpię, że kiedykolwiek go ubiorę XD
    stylizacje wyszły Ci super, jednak druga jest moją ulubioną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie ogarniałam tych giftów, chyba za początków tego nie było mnie na SD przez dłuższy czas, stąd nigdy nie odebrałam nic. W sumie, jak tak patrzę wstecz, to często są to lipne rzeczy, które pewnie się nie sprzedają, a strój kąpielowy tylko potwierdza tę tezę bo kolekcja Riviery to dno. Stylizacje są całkiem w porządku, patrząc na to jak okropna jest to rzecz. :") Najbardziej podoba mi się druga, ale pomysł na pierwszą również jest spoko, fajny jest ten dół, który świetnie pasuje do stroju, za to w trzeciej dobrym pomysłem była ta granatowa sukienka, kolor fajnie stłumił te mdłe kolory, w których jest ten strój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent odebrałam choć wątpię czy go kiedykolwiek wykorzystam, natomiast Twoje stylizacje są super środkowa jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten strój jest rzeczywiście beznadziejny, ale moim zdaniem wykorzystałaś go mistrzowsko we wszystkich trzech propozycjach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bym chciała odebrać ten kostium, ale życie mi nie pozwala :c
    Wszystkie Twoje propozycje mi się podobają, są tak nieudziwnione że aż miło się na nie patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sredni ten kostium, ze stylizacji chyba najbardziej podoba mi sie pierwsza 😉

    OdpowiedzUsuń