2019/07/04

CHANEL TRIBUTE & CALLIE'S PICKS DECOR + KONKURS

Hej! W poniedziałek pojawiła się nowa kolekcja Chanel Tribute. Jest to już drugi tribute, a więc mój ulubiony sezon na stardoll został otwarty na dobre :) Sama kolekcja jednak nie przemawia do mnie. To chyba raczej nie mój styl. W środę natomiast dodano kolejną kolekcję Callie's Picks Decor, której motywem przewodnim jest Beach Wedding, czyli ślub odbywający się na plaży. Ja niczego nie kupię, bo nie dość, że nie podoba mi się ten motyw to jeszcze żadna z rzeczy nie wpadła mi w oko. 
A Wy co myślicie o tych dostawach? Zrobiliście już zakupy? :)






 KONKURS 

Stwórz stylizację z wybraną przez siebie rzeczą z Chanel Tribute. Do wygrania 30sd oraz publikacja w lookbooku. Konkurs potrwa do soboty, więc trzeba się spieszyć. Kolejne "tribute'owe" konkursy będą pojawiały się w poniedziałki :) Pracę należy wstawić na stronę np.  bankfotek.pl lub imageshack.us i podlinkować w komentarzu pod tym postem. Nie zapomnijcie o podpisaniu się! :) 



19 komentarzy:

  1. Jak to drugi? Ja widzę tylko ten. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet trzeci.. Tigeling Couture (to taki jakby Tribute DragQueen), Museum Mile Jean Paul Gaultier Tribute (Już chyba 6 raz pojawia się kolekcja Tribute w sklepie Museum Mile) i to Chanel:)

      Usuń
    2. Ja to nawet nie wiedziałam, że istnieje taki sklep jak DragQueen w rl :O

      Usuń
    3. Nie ma takiego sklepu xd. Chodziło mi, że to tribute strojów sławnych Dragqueen, czyli osób tworzących kobiece kreacje sceniczne jak RuPaul czy Bianca Del Rio

      Usuń
    4. Dla mnie Tribute jest tylko wtedy, gdy sklep w Starplazie ma w nazwie Tribute. Kto będzie za rok pamiętał, że jakiś ciuch z metką Museum Mile to było Jean Paul Gartier Tribute? stardollowy10

      Usuń
    5. A to dla mnie tribute jest wtedy, kiedy kolekcja w pełni składa się z ciuchów jednej marki, więc Tingeling nie traktuję jako tribute :)

      Usuń
  2. Z Chanel kupiłam prawie wszystko! A Cp to wielka pomyłka.. i ta cena za suknie...eh

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja Chanel jest dla mnie ok. Może nie jestem nią zachwycona, ale kilka rzeczy kupiłam. I tak najbardziej z całej kolekcji spodobało mi się wnętrze, ale cholera (przepraszam) ono jest tak drogie!
    Kolekcja Callie's Picks jest mocno słaba. Może miłośnik dekorowania wnętrz coś kupi, ale ja nie.

    https://imgur.com/a/SWlfVXM

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie nie jestem fanką Chanel, więc nie byłam specjalnie zaskoczona tym, że nic nie wpadło mi w oko.
    Dla zasady kupiłam tylko tą generyczną koszulę, którą chyba ma już każdy.
    https://imgur.com/a/Wo2npuw
    Vellty

    OdpowiedzUsuń
  5. nic ciekawego nie znalazłam dla siebie,więc zaoszczędzę sd xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego nie dali w tym Chanel. Nawet torebek nie było, mimo że w tej kolekcji było parę naprawdę fajnych i wartych uwagi. Żenada. Mam nadzieję, że kolejne Tributy będą lepsze. O CP i sukience za 60 SD to nawet nie wspomnę.
    i.imgur.com/QBL7nYx.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Chanell mi się nawet podoba, kupiłam połowę rzeczy. A CP to pomyłka:X

    OdpowiedzUsuń
  8. Chanel mnie zawiódł, praktycznie brak akcesoriów przede wszystkim torebek. Sklep mnie rozczarował. Ja też myślałam, że to już trzeci tribute. Natomiast Callie zdecydowanie przesadziła z ceną tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okropne są te rzeczy (a ich ceny to już w ogóle), podoba mi się tylko biała bluzka i wnętrze - które akurat jest przepiękne. Callie pics są słaaabe, tego psa kiedyś można było dostać za darmo a teraz tyle za niego sobie krzyczą. Nie mam niestety pomysłu na stylizację konkursową, więc tym razem odpuszczę i życzę innym powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię markę Chanel więc oczywiście pobiegłam do sklepu na zakupy, myślę że jeszcze coś dokupię

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka ubrań z kolekcji mi się podoba, na pewno zbuduję na nich ciekawe stylizacje. Jeśli chodzi o CP to dostawa zupełnie mnie nie interesuje, a sukienka, którą uważam za całkiem ładną, jest po prostu zbyt droga! Kto wymyślił tę cenę?

    Stylizacja konkursowa: http://oi65.tinypic.com/2r3gznm.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Chanel! Oj będą zakupy. Nawet nie wiedziałam, że jest nowe Tribute.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja Chanel piękna, chociaż uważam, że admini mogli się bardziej postarać. Brak dodatków jest wielkim minusem, liczyłam na jakieś piękne torebki :(
    imgur.com/a/y3ytMo0

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy juz zrobione, mysle jeszcze o zakupie marynarki xd faktycznie brakuje torebek, paskow i bizuterii, bo w tych kolekcjach ktore tutaj nam zaoferowano byly w realu niezle dodatki

    OdpowiedzUsuń