2019/07/31

LOOKBOOK: BALENCIAGA


Witajcie! Zapraszamy do obejrzenia tego, co przygotowałyśmy tym razem. Na końcu postu znajdziecie niespodziankę w postaci wyników konkursu. Tym razem wyjątkowo zostały nagrodzone aż trzy osoby! :) 


Marta32222



aguuniek



rockarolla_



Venicue



Oraz zwyciężczyni naszego konkursu:


Po nagrodę w wysokości 30 sd (+ ewentualna prowizja) zgłoś się w księdze gości aguuniek przed upływem 72h.


Wyróżnienia otrzymują:




Po nagrody w wysokości 20 sd (+ ewentualna prowizja) zgłoście się w księdze gości rockarolla_ przed upływem 72h.

19 komentarzy:

  1. szału z kolekcją nie było,ale dwie rzeczy wylądowały w mojej szafie xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga propozycja Marty,obie Agi,pierwsza Rocki i obie Venicue :) ps.co się stało z Martą??bo na sd nie ma jej konta,admini jej konto usunęli?? :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, ale Marta się nie poddaje i walczy o konto! :)

      Usuń
    2. to co już przeskrobała?? :p

      martusia-16

      Usuń
    3. Problem w tym, że nic konkretnego. Po prostu chcą potwierdzenia, że to jej konto.

      Usuń
    4. co za głupki,już oni to nie wiedzą co mają wyrabiać,lepiej by się zajęli kontami osób które na prawdę coś wyrabiają,okradają czy co tam,a nie usuwaniem komuś bez powodu,ot tak

      martusia-16

      Usuń
    5. napisz do mnie na FB, jak chcesz znać powód.. który jest fałszywy poza tym
      w tej chwili walczę o odzyskanie konta :( jeśli się nie uda, podejmę wszelkich możliwych kroków aby mi je przywrócono

      Usuń
  2. Kilka rzeczy z kolekcji już kupiłam, jeszcze się zastanawiam nad jedną. Co do stylizacji to bardzo mi się podoba RockaRolla, Venicue i Aguuniek. Zniknęła mi Marta z przyjaciół, czemu admini zamknęli jej konto?

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta ukradła grube miliony ze stardoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowała to od dawna, mam dowody w postaci screenow :/ okradla wszystkich, usunela konto, a teraz zwala na sd. :|

      Usuń
    2. ok przyznaje, ale nie mówcie nikomu pls

      Usuń
  4. Piękne stylizacje, każda mi się podoba i nie wybiorę najlepszej :D

    Dziękuję za pierwsze miejsce ♥♥

    Mam nadzieję, że jak najszybciej uda się odzyskać konto :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się druga stylizacja Marty oraz druga od Rocki, pierwsza od Aguuniek również jest ciekawa. Cieszę się z wyróżnienia i przykro mi z powodu utraconego dostępu do konta, chociaż wracając pamięcią wstecz znamy jeden podobny przypadek. :-) Oby wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mnnie zdziwlo znikniecie konta Marty :( trzymam kciuki za odzyskanie go ☺ najlepiej tutaj wyglada 1 Marty, 1 od Aguniek i 1 od Venicue. Jakkos te od Rocko tym razem mnie nie przkonuja, nie lubie tego odcienia niebieskiego xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam zaskoczenie. Spodziewałam się baneru bardziej pasującego do kolekcji. Serio te pastele mi nie pasują kompletnie do kolekcji, ale to mniejsza. xD
    Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja od Marty. Druga jest fajna, ale mam kilka uszczypliwości. Bo nie rozumiem czemu te kolczyki zostały ścięte (podejrzewam że w programie) oraz wiem, że chciałaś zasłonić górę bluzki, ale kolor topów bieliźnianych których użyłaś zbyt odcina się od koloru skóry Twojej doll. :/ Stylizacje od Aguuniek są bardzo fajne, choć bardziej podoba mi się Twoja druga propozycja. Kolejne dwie stylizacje do mnie nie przemawiają. Lubię to połączenie kolorystyczne, ale nie połączenie poszczególnych ubrań. Stylizacje od Venicue mi się podobają. Cieszę się, że tym razem druga stylizacja ma tylko złote dodatki.
    Odnosząc się do prac czytelników według mnie najlepsza, i perfekcyjna, jest stylizacja Charmed. Czerwono-czarny look Izoldy do mnie nie przemawia. Ubrania pasują do siebie tylko kolorystycznie. Stylizacja od Sandry zdecydowanie zasłużyła na wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 stylizacja Marty - za czerwona, 2 - za czarna
    1 Aguuniek - za czarna, 2 - może być, podoba mi się kolor paska, torebki i butów
    1 Rocka - za biała, 2 - za bardzo białoniebieska
    1 Venicue za bardzo czerwonoczarna, 2 - jest ok, napis na torebce dodaje urozmaicenia

    Pozostaje czekać aż Marta odzyska konto, nie wiem jak było z Uploadem, ile on czekał?

    Zwycięska praca - za czerwona
    1 wyróżnienie - oklepane połączenie kolorów: biały, czarny, czerwony
    2 - jakieś takie krzykliwe

    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja od Marty bardzo przypadła mi do gustu. Podoba mi się to że dodała te buciki ze złotymi wstawkami oraz kolczyki. Druga stylizacja to dla mnie bomba, nie wiem jak można nie docenić tak dobrze dobranych ciuszków.
    Rockarolla tutaj zaszalałaś. Biel i niebieski, nie do końca moje kolory ale i tak pięknie to skomponowałaś.
    Venicue uwarzam że pierwsza stylizacja nie jest za czerwona chociaż ja dodała bym inne buty. Druga natomiast jest okej bardzo podobają mi się te obręcze na lewej nóżce.
    Co do zwyciężczyni nie dodała bym nic i nic bym nie odjęła.
    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
  11. Rocka!!! No wow! Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają. Ale Rocka mnie powaliła.

    OdpowiedzUsuń