2019/08/01

POLOWANIE NA UBRANIE

Cześć! Od czasu do czasu postaram się stanąć na wyżynach swoich archeologicznych umiejętności i wykopać w bazarku coś ciekawego lub po prostu zaskakująco taniego :) 

Tym razem chciałabym pokazać Wam widoczne poniżej rajtki ze sklepu Limited Edition, które kosztowały mnie śmieszną cenę 6sd. Obecnie za taką kwotę nie można dostać nawet pikselowego ciuszka w zwykłym sklepie typu Bonjour Bizou czy Fallen Angel, a tutaj mamy nie dość, że limitowany sklep to jeszcze bardzo przyjemna cena. Inna sprawa, że rajstopy są w moim mniemaniu mega brzydkie. Postanowiłam się jednak z nimi zmierzyć, a efekty tego widoczne są poniżej:



Co myślicie o moim wykopalisku i sposobie wykorzystania go? 
Dajcie znać w komentarzach!


10 komentarzy:

  1. a brzydkie te rajstopy,matko xD ale za to cena jaka xD ale ty z tymi rajstopami zrobiłaś świetną stylizację :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tą cenę sama bym kupiła - później można sprzedać bez problemu i zarobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okropne są, ale zrobiłaś całkiem niezłą stylkę z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladna ta stylizacja! Nawet te rajstopy w niej dobrze wygladaja 😄 cena niezwykle niska, jak cos to potem moze zarobisz na nich ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wykopalisko mi się nie podoba. Nawet nie jestem pewna czy dużo zarobisz na sprzedaniu ich. Obstawiam że sprzedanie w okolicach 40-50sd może przynieść trochę problemu. xd W stylizacji bardzo podoba mi się to, że dając złote akcesoria postawiłaś na żółte dodatki. Żółty, złoty i czarny to jedno z lepszych połączeń kolorystycznych. Stylizacja jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rajstopy nie są za ładne, ale za taką cenę pewnie sama bym kupiła :D
    Stylizacja mi się podoba, zwłaszcza góra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cene to bym sama kupiła. Stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym je kupiła xD
    Stylizacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajtki z LE za 6sd to niewątpliwie okazja, jakiekolwiek by one nie były. Myślę, że fani takiego stylu chętnie kupiliby je za wyższą cenę. Wykorzystałaś rajstopy w jeden z lepszych sposobów, w jakich można by to zrobić, choć stylizacja to nie moje klimaty. Jedyne zastrzeżenie ode mnie, to dziwne ułożenie okularów.

    OdpowiedzUsuń