2019/08/05

NOWE KOLEKCJE: CALLIE'S PICKS I PRETTY'N'LOVE

W zeszłym tygodniu ciocia Callie wypuściła kolejną kolekcję - tym razem inspirowaną postacią Marii Curie-Skłodowskiej. Jak to już bywało w tego typu wydaniach CP, możemy oprócz ubrań zakupić także postać samej Marii. Zastanawiam się czy teraz po kolei będziemy mieli kolekcje z wszystkimi lalkami z dostępnych ubieranek, do których ciuchy były kiedyś do kupienia w Plazie czy o co chodzi :D Nowa kolekcja zawitała także do sklepu Prety'n'Love.  
Rzućcie okiem i koniecznie podzielcie się swoją opinią! :) 




 

9 komentarzy:

  1. Kolekcja Pretty'n love jest calkiem spoko. Kupię może z 3 rzeczy.

    A co do CP nie rozumiem już tych kolekcji. Chciałabym wreszcie coś, co przyda mi się, a nie manekinowi.
    Ciuchy są brzydkie, tak czy siak. Nie rozumiem po co dodają to ;X

    OdpowiedzUsuń
  2. ani jedna ani druga kolekcja mi się nie podoba,a CP's to już wgl tragedia,jak już tak bardzo chcą dodawać stare rzeczy to mogliby się bardziej postarać,a nie jakieś takie paskudztwo że i graficznie te ciuchy kuleją

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to już nie mam słów na ostatnie kolekcje Callie. xD
    W Pretty n' Love podoba mi się spódnica i bluzka w serduszka i to zamierzam kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem, czy coś kupię, takie sobie te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja callie. Nie wcale aw cale mi się nie podoba. Co do drugiej to może kupię z 2 rzeczy. Ale to jeszcze zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy od Callie są według mnie bez sensu. Kolekcja PnL mi się niezbyt podoba, ale jeszcze zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja od Callie jest strasznie bezuzyteczna... nie mam ochoty robic sobie muzeum z moda. Niech wroca do obecnych trendow a nie cofaja sie w czasie :/ druga dostawa moze byc, rzeczy za sc najlepsze 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kolekcja nie podoba mi się wcale. Może zakupie tylko tą parasolkę która znajduje się na drugim manekinie. Druga kolekcja nie zbyt mi się podoba ale za pewne coś znajdę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń