2019/08/28

HOT OR NOT


W następnym HoN ocenimy: FunOpler, Zakrecasna oraz mariola12333

7 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,może faktycznie beret krzywo leży,ale mimo to stylizacja na plus :) druga stylizacja kompletnie mi się nie podoba,jakiś taki misz-masz...kolczyki ze sweterkiem wyglądają ok i zostawiłabym to jako bazę stylizacji,reszta niestety do wymiany,3 stylizacja również jest ładna,choć mi osobiście przeszkadza ta wielka torba i chyba zmieniłabym ją na jakąś mniejszą

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Piękna *-* HOT
    2. Niestety nic mi się w niej nie podoba :C Not
    3. Bez szału ale nie najgorsza. Hot/Not

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy są dla mnie pół na pół. Jakoś nie mogę się określić, 3x hot/not. W każdej coś jest, co dobrze wygląda i za razem coś, co psuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest śliczna. Bardzo mi się podoba połączenie tych bucików i płaszczu.
    Druga stylizacja. Dresowe spodnie do swetra? Albo te szpilki. Proszę, tak się nie robi.
    Trzecia stylizacja jest dla mnie dziwna a zarazem mnie zaskakuje. Szczerze w życiu bym nie wpadła na pomysł aby tak dobrać ubrania buty oraz dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza niby poprawna,ale to chyba nie moj styl xd w 2 jest za duzo namieszane... przede wszystkim warto zmienic spodnie i dobrac inaczej kolory. 3... dzieki za ocene 😀 mi sie bardzo podoba 😁😂 dzieki tej dostawie do Sub w koncu lubie tego typu torby 😅 mysle,ze zolta koszulka nieco ozywia ten outfit. Zaluje jedynie ze zamiast tych sandalkow nie ma klapków, ale niestety nie bylo pasujacych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się druga bardzo podoba, a to połączenie dresów z czymś eleganckim ładnie wygląda XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest piękna. Na drugim miejscu u mnie jest trzecia propozycja, w której wymieniłabym torbę na coś mniejszego. Środkowa stylizacja jest "lekkim" poplątaniem.

    OdpowiedzUsuń