2019/08/09

LOOKBOOK: JEREMY SCOTT


Hej! Tym razem będzie to raczej mini-lookbok, ponieważ wszystkie stylizacje stworzyłam sama. Zdania na temat kolekcji nie były zbyt pozytywne, zresztą ja tez uważam, że nie wypadła najlepiej. Nie chciałam jednak pozostawiać Was bez lookbooka, ponieważ chciałam też opublikować zwycięskie prace (dużo lepsze niż moje imho). Znalazły się osoby, które doskonale wykorzystały ciuchy z tej kolekcji, ale dosyć już gadania. Zapraszam do rozwinięcia postu! :)



rockarolla_




Oraz zwyciężczyni konkursu: 


Po nagrodę w wysokości 30 sd (+ prowizja) zgłoś się w kg rockarolla_ w ciągu 72h. 


Wyróżnienie otrzymuje:


Po nagrodę w wysokości 20 sd (+ prowizja) zgłoś się w kg rockaolla_ w ciągu 72h.

15 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego miejsca jak i wyróżnienia. :) Wszystkie stylizację bardzo mi się podobają. Nic dodać nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba ta kolekcja :D I twoje stylizacje są świetne, zwłaszcza druga ♥
    Dziękuję bardzo za kolejne zwycięstwo, zupełnie się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżniona stylizacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się stało, że sama zrobiłaś lookbooka? Co z resztą redakcji? Twoja druga stylizacja jest rewelacyjna, jedna z lepszych, które widziałam z wykorzystaniem ciuchów z tej kolekcji.
    Dzięki za wyróżnienie. ~.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta nie ma konta, a do mnie przyjechała rodzina i wolę poświęcać im jak najwięcej czasu, bo wiem, że te dni razem bardzo szybko minią :(

      Usuń
    2. A co zatem z redaktorką Lavish? Dlaczego ona nic nie publikuje? stardollowy10

      Usuń
    3. Okej, Was rozumiem całkowicie, jednak jest jeszcze Lavish i Venicue, one również dodawały wcześniej swoje propozycje do lookbooka. Nie chcę teraz pojedynczo wskazywać kto i co powinien robić, ale przykro mi widzieć jedynie wkład Rocki w cały post, który zazwyczaj wyróżniał się wspólną pracą redakcji.

      Usuń
    4. Niestety, jest mi przykro z zaistniałej sytuacji. Od dwóch tygodni chodzę głównie na noce do pracy. Znalazłam czas jedynie by zrobić baner i to wszystko. Wiem, że nie jest to sprawiedliwe w stosunku do Rocki i do Was - czytelników. W kolejnych LB raczej będę, już nie dopuścimy do takich sytuacji

      Usuń
    5. Ty jednak publikujesz coś na blogu, jesteś aktywna więc jesteś usprawiedliwiona. ;) :D stardollowy10

      Usuń
  5. mi osobiście podoba się tylko 3 stylizacja,reszta nie przypadła mi do gustu,gratuluję zwycięzcom

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja słaba. Twoje stylizacje są bardzo udane! Patrząc na stylizacje Twoje i nagrodzone, aż mam ochotę iść na zakupy. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu napisałam do Rocki, że rezygnuję, ponieważ mam strasznie dużo pracy. Nawet niedziele tylko miewam wolne. Nie pisałam pożegnania, bo i powitania nie było. Ostatnio bywam na SD głównie po to by wyjaśnić sprawę ze mną i Martą. Po tym co się stało nie mam kompletnie głowy do robienia stylizacji.
    A z kolekcją Rocka poradziłaś sobie fantastycznie, szczególnie ostatnia stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkursowe stylizacje super 😄 z propozycji od Rocki wybieram 2 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda redaktorka ma swój wkład w istnienie bloga, tylko każda na mniej więcej innych zasadach. Venicue robi świetne nagłówki do postów. Wszystkie dotychczasowe nagłówki to jej robota:) Lavish pomogła mi w czymś innym i być może bez niej nie zdecydowałabym się na reaktywację bloga. Natomiast Marta i Aga robią super stylizacje, każdy post jest zawsze doskonałe przygotowany, a że tym razem dziewczynom nie udało się zrobić stylek do lookbooka - zdarza się. Ja też nie wzięłam udziału w jednym z lookbooków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna z propozycji mnie nie zachwyciła, ale dosyć podoba mi się pierwsza od trzecia stylizacja Rocki.

    OdpowiedzUsuń