2019/08/29

NOWA KOLEKCJA: CALLIE'S PICKS

W środę ciotka Callie uraczyła nas nową kolekcją, dla której tematem przewodnim jest końcówka lata. Kolekcja sama w sobie mi się niezbyt podoba, ale jest tam jedna perełka, w którą warto zainwestować. Mowa o czerwonej nerce z Gucci. Swego czasu była bardzo droga w bazarze. Teraz pewnie jej wartość nieco spadnie, ale nie wydaje mi się, aby to był drastyczny spadek. Podoba mi się także czarna sukienka ze środkowego manekina na drugim piętrze, ale już mam ją z oryginalną metką, o ile dobrze pamiętam - Saint Laurent Tribute.
A Wy co myślicie o kolekcji? 



10 komentarzy:

  1. Otóż nie tym razem! Nerka to nic w porównaniu do złotej krótki za, którą niektórzy płacili po kilka tysięcy stardollarów. W tej kolekcji jest mnóstwo perełek i rzeczy, które osiągały kosmiczne ceny, a nerka to taki dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ja zawsze przy okazji jakiejś nowej kolekcji wyrażam swoje subiektywne zdanie i dla mnie to nerka jest perełką, bo jej szukałam :))

      Usuń
    2. Aaaa wybacz! Nie chciałem tak chamsko:) Ale dobrze jest wiedzieć, że nie warto kupować rzeczy po kilka tysięcy sd, bo admini tydzień później dodadzą je do Callie!

      Usuń
    3. Nie było chamsko luzik :D Mi to nawet do głowy nie przyszło xD A z tym, że nie warto takich drogich rzeczy kupować to racja. Jak nie LE-RE to Callie. W grze nic nie ginie xD

      Usuń
  2. Hmm... bez rewelacji, może kupię nerkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz po malych zakupach z tej dostawy hahah calkiem udana kolekcja 😉 kurtka za starcoins to gratka dla kolekcjonerow 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet spoko kolekcja. Fajnie, że dodali tą nerkę bo też jej szukałam. Chyba kupię też tą kurtkę za sm i łańcuch z ostatniego manekina

    OdpowiedzUsuń
  5. matko ile perełek admini dowalili,kupiłam złotą kurtkę,złote kolczyki oraz spódnicę w zielone wzorki czy to liście,nie wiem xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, jak patrzę i widzę tę nerkę to aż mi trochę szkoda człowieka, który ostatnio ją ode mnie kupił za ponad 300sd :'D Cóż życie bywa przewrotne. Ja wersji ubrań za sd od Callie pewnie nie kupię. Za to pewnie zużyje nadmiar sc na rzeczy, które potem sprzedam po 11sc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz zakupiłam złotą kurteczkę. Ale mam na oku jeszcze inne rzeczy

    OdpowiedzUsuń