2019/08/19

POLOWANIE NA UBRANIE



Witajcie! Dzisiaj zmierzyłam się jak sugeruje nazwa na metce: z blezero-sukienką ze sklepu Tom Ford Tribute. Zapłaciłam za nią jedyne 6 sd. Oryginalnie kosztowała 29 sd, a teraz widuję ją w cenach dochodzących nawet do 89 sd.


W stylizacji postanowiłam nie kombinować i zestawić ją z eleganckimi ubraniami. Buty starałam się dobrać pod kolor blezeru, a perły dorzuciłam po to, aby jakoś bardzo nie wiało nudą :)




Co myślicie o dzisiejszej rzeczy i sposobie wykorzystania jej? :)

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to nie jest sukienka tylko jakiś dłuższy płaszcz, ale bardzo mi sie podoba twoja stylizacja. Najbardziej podoba mi się pierwsza z tym futerkiem bez okularków. Perełki bardzo fajnie wyglądają z tym zestawieniem. Jestem jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki płaszczyk xD ale miałaś szczęście, jest super.
    Stylizacje super, obie.

    OdpowiedzUsuń
  3. obie stylizacje mi się bardzo podobają, chociaż ta pierwsza i futro... mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. swoją drogą; czy tylko mi nie dziala bazaar? znaczy działa, ale pokazuje mi ograniczenie poziomowe i każe wykupić ss, mimo że mam superstar i grubo ponad 17 poziom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmieniałaś ostatnio hasło lub e-mail? Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że po takich zmianach bazar jest blokowany na jakiś czas.

      Usuń
    2. o tak, ostatnio zmieniałam hasło; czyli wszystko jasne
      dziekuje!

      Usuń
    3. Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  5. Kurde ale farciara :D Ja mam ten płaszcz z Plazy. Fajne stylizacje, te perły świetnie na nim wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten blezer,ale jakoś rzadko go używam,mimo to jest bardzo ładny :) jeśli chodzi o stylizacje to wolę wersję z futerkiem :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, a szczególnie super portki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, bardzi tanio kupilas te marynarke xd to byl dobry zakup, ja bardzo ją lubie, czesto tez uzywam. Stylizacje hm... ladnie wygladaja,ale w pierwszej to futerko jest zbedne a w drugiej okulary mi sie nie podobaja xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Do momentu spodni wygląda bardzo pięknie, bardzo elegancko i trochę w stylu vintage Chanel. Ale te portki jakoś kują mnie w oczy. Nie wiem, czy przez kolor, czy przez ich dziwną fakturę.
    PS. Skąd są te perły? Są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten płaszczyk. Kupiłam go od razu w plazie bo skradł część mojego serduszka. Gdyby tak połączyć obie te Twoje stylizacje w jedną byłoby cudnie, ale i oddzielnie - jedna z futrem, a druga z okularami - Twoje propozycje to miazga totalna.

    OdpowiedzUsuń