2019/08/27

STYLIZACJA

Hejka! Dziś przychodzę do Was po prostu ze stylizacją. Początkowo miałam dodać inną, ale zainspirowały mnie ostatnie dostawy Rio i Bonjour Bizou. Z tej pierwszej pochodzi top, a z BB - spodnie.




Jednocześnie przypominam, że jeżeli chcielibyście zobaczyć swoją stylizację, aranżację lub makijaż na naszym blogu i poznać opinie czytelników podsyłajcie je nam na adres: sdimy.blog@gmail.com 
Stylizacje prosimy wysyłać na białym tle :)

Mile widziane są także artykuły na każdy temat. Modowe trendy? Zakupy? A może chcesz nam opowiedzieć o swoim ulubionym projektancie? Jeżeli masz ochotę poruszyć jakiś temat i wywołać dyskusję wśród czytelników przygotuj tekst i ewentualne obrazki (koniecznie z podanym źródłem, linkiem do strony itp. no chyba, że jest to grafika przygotowana na stardollu:D ) - wyślij je nam na nasz adres e-mail. Za dobrze przygotowane artykuły przewidziane są nagrody w postaci stardolarów :) 

DEADLINE: bezterminowo. Swoje materiały możecie wysyłać kiedy tylko macie na to ochotę :) 

Jeżeli macie jakieś pytania piszcie do mnie na priv na stardollu, bądź na mojego facebooka podanego w zakładce "kontakt" :)

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z włączeniem czytelników do tworzenia bloga. Moim zdaniem brakuje tu trochę jakichś merytorycznych, stymulujących i zachęcających do dyskusji treści, ale przede wszystkim - brakuje postów. Za mało ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam też do zgłaszania się do redakcji :) Dwie redaktorki niestety nie będą publikować, dlatego jest zapotrzebowanie na "świeżą krew". Jeśli masz jakieś ciekawe pomysły na odświeżenie starych działów, bądź na coś nowego - zapraszam do kontaktu przez e-mail :))

      Usuń
  2. Stylizacja ładna, elegancka ale bez nudy. Hmm może coś bym wysłała... pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stylizacja super, wszystko tak do siebie pasuje, piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zakochałam się w tej stylce :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :) może koszula mi się zbytnio nie podoba,ale tutaj prezentuje się świetnie :) hmm...może jednak ją kupię,jak uzbieram trochę sm xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej stylizacji wszystko jest perfekcyjnie dopasowane *-* Trochę te buty mi się nie podobają, ale nadal świetnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo się zastanawiałam nad kupnem tych spodni i chyba jednak je zakupie. Poniewaz w tej stylizacji bardzo fajnie to wygląda. Stylówka śliczna. Czasem zazdroszczę wam tego talentu dobierania ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle,ze pasek tutaj nie jest potrzebny. Przy takim wiazaniu koszuli moze warto povhwalic sie plaskim brzuchem? 😅😉 podoba mi sie polaczenie spodni i koszuli. Buty i skarpetki jedynie tutaj mi nie pasuja... moze kiedys sie skusze i cos do Was podesle 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kolorystykę! Ten odcień zieleni pięknie wygląda z beżem

    OdpowiedzUsuń