2019/08/21

NOWE KOLEKCJE: BONJOUR BIZOU I MILIONAIRE MANSION

W ciągu ostatnich kilku dni otrzymaliśmy dwie nowe kolekcje - jedną z ubraniami, a drugą z meblami. Dostawa w Bonjour Bizou jest całkiem niezła. Na szczęście nie zabrakło artykułów za starmonety. W Milionaire Mansion moją uwagę zwróciło jedynie lustro - myślę, że jeżeli ktoś lubi urządzać wnętrza to tego typu lustro będzie dla niego przydatne :) 
A Wy co myślicie o kolekcjach? Zakupy zrobione?





!!! Jednocześnie przypominam, że mamy ostatnią szansę na zakupy w Valentino Tribute !!!


9 komentarzy:

  1. BB całkiem spoko, bardzo podobają mi się granatowa i brązowa marynarka. Z MM też jeśli coś kupię to lustro bo reszta wygląda tandetnie :< . Z Valentino dokupiłam jeszcze dzisiaj buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet ładna ta kolekcja z BB,kupiłam beżowe spodnie za sm,podoba mi się jeszcze granatowa i brązowa marynarka,biała bluzka oraz brązowa torebka :) sklep z meblami mnie nie interesuje,a z Valentino nic nie kupowałam bo co mi się podobało to kupiłam już na samym początku

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. MM jak zwykle nie zawodzi. Przesadna "drogość" stylu czyni go kiczowatym :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Valentino nic juz nie kupie. Z MM mam tylko kwiaty, nie dekoruje na stardoll, wiec nic wiecej nie chce. Chociaz bardzo podoba mi sie ten stol i komoda. BB niezle, na pewno warto zwrocic uwage na rzeczy za sc. Szkoda,ze aksamitne ubrania niezbyt wychodza naszym adminom hahha

    OdpowiedzUsuń
  5. z BB kupiłam spodnie i zastanawiam się nad którąś z marynarek. kolekcja bardzo mi się spodobała. z MM nic mnie niestety nie zainteresowało, a z Valentino kupiłam już to co chciałam

    OdpowiedzUsuń
  6. z BB kupiłam spodnie za sm, bo strasznie mi się podobały, i zdążyłam dorwać bordowy sweter z Tribute, razem z tymi spodniami uważam, że tworzą fajny komplet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się marynarki w Bonjour Bizou. Obie trafiły na moją listę rzeczy do kupienia. Są one najlepsze w całej dostawie. W MM kupiłam kwiatki za sc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ciuszków mam zamiar kupić te brązowe buciki. Co do wnętrza i mebli to nie wiem jeszcze ale chyba coś zakupię.

    OdpowiedzUsuń