2019/08/29

Makijaż

Hejka wszystkim :)
Dziś przyszedł czas na bardziej stonowany makijaż. Użyłam do niego kilku cieni z DOT w odcieniach brązu, borda. Do tego jak zwykle zrobiłam klasyczną kreskę i tym razem, pomalowałam rzęsy. Na policzkach pojawił się jasnoróżowy puder. Użyłam włosów oraz ust ze StarDesign. Włosy nie są dość wyraźne, nie wiem czemu, ale może to dobrze. Przynajmniej to, co gra główną rolę - czyli makijaż, jest w centrum uwagi :P



Podzielcie się proszę Waszą opinią :) 

A może ktoś jest chętny, abym do następnego postu zrobiła makijaż na jego lalce? :)







7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, choć fryzura taka sobie. Ale makijaż tu gra główną rolę i jest udany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany makijaz oka 😉 fajnie wyglada dobrany pod kolor fryzury ☺ szkoda tylko ze te usta sa slabo wykonane. Przeszkadza mi ta czarna kreska miedzy wargami

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba ta fryzurka. Świetnie pasuje do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci to wyszło. Możesz teraz na mojej - Nananatalia12

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolory jakie lubię. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię pomalowanych rzęs na oczach na sd. Drażnią mnie. Poza tym spoko makijaż. Mega podoba mi się ten cień blisko wewnętrznego kącika.

    OdpowiedzUsuń